
eşinizin eve elinde çiçekle gelmesini mi yoksa çocuklarla akşam ben ilgilenirim sen git dinlen demesini mi tercih ederdiniz?

eşinizin eve elinde çiçekle gelmesini mi yoksa çocuklarla akşam ben ilgilenirim sen git dinlen demesini mi tercih ederdiniz?
Tam can evinden vurmalık soru 😂😂
Çiçekle gelse de al hayatım sana aldım git duşunu al ve dinlen bu gece çocuklar benden dese. Kıyamet mi kopar 😄 sen de imkansız gördün demek ki ikisinden biri dedin 😂😂
Çocukları ben idare ederim sen git uyu biraz dese içinde çiçekler açardı herhalde 😬
Yahu tabiki de öyle ama elimde çiçek görmek de az hoş olmazdı 😄 geçen ay aldı gerçi dur şimdi 😂😂
Almış nankörlük yapma 😁
Evlilik yıldönümüydü 😏
Ben eşime hem çiçek alırdım hem de kızlarım ile ilgilenirdim.
çünkü ben biraz hanımcıyım yani eşimin mutluluğu burada benim ne istediğimden çok daha değerli benim için. bu yüzden arada sırada çiçek alıp sürprizler yapardım hem de tabi ki çocuk ile ilgilenirdim.
Her gün çocuklarla önünde ilgilenmesi lazım öyle bir gün çiçek getirmekle veya bi öğün çocuğa bakmakla olacak iş şey değil bu 🙄 zaten biz doğuruyoruz biz emziriyoruz bakmasınada bi zahmet yardım etsinler.
gönüllü *
Çocukları tek başıma mı yaptım zaten ilgilenmek zorunda değil mi 🤔
Erkekler çocuk bakmayı neden kadına yapılan bi jest gibi gösteriyor 🤔
Eve çiçekle gelmesini isterdim. Ya da şeker çikolata filan
Erkek yapsaydı çocuğu erkek bakardı 😇
Erkekler kapatılsın gerçekten ya bu nedir 😃
Biz kadınlara lazımız kadınlarda bize lazım 😁
Bence çokta lazım bişey değil olmasa da olur 😬
Cevap
1Cevap
Elbette çocuk bakımı ve dinlenme. Ama midye ya da çiğ köfte ile gelmesi daha güzeldir
C şıkkı ev işleriyle uğraşsa çok daha mutlu olurum 😂😂😂
Sen köle arıyorsun herhalde 😬
Sen hiç erkekler üzerine kölelik yapılan bir şey gördün mü 😂
Ben ikisini de yapmayı tercih ederim 😊
Evlenince çocuğu hemen yapacak değiliz ya 2 sene beklerim ben 😄
Hiçbiri çünkü kocam yok 🤓
Sen öyle benımse o zaman 🤓
Her ikisini de yapsa iyi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?