Sebebi ne olabilir bide şey erkekler yeşil gözlü bayanlardan hoşlanır mısınız?

Ben 23 yaşımda bir bayanım. 2. üniversitemi okuyorum. Tek çocuk büyüdüm ve çocukken 2 tane kalp ameliyatı geçirdiğim için de hiç evlenme şansım yok. Ama 23 yaşıma kadar kimse beni sevmedi beğenmedi hiç değerli olmadım. Hiç sevgilim olmadığı için mutluyum çünkü çocuk yaşta iyi olmuyor. Ama ben hiç evlenemeyeceğim için çok üzülüyorum. Kötü kalpli kibirli bir kız da değilim yılışık da değilim ama yinede kimse beni sevmiyor?

Sebebi ne olabilir bide şey erkekler yeşil gözlü bayanlardan hoşlanır mısınız?
Cevapla