Neredeyse iş ile alakalı haftada 2 3 kez gördüğüm bir cocuk vardı. İlk basta dikkatimi çekmiyordu sonra ilgisi saygısı duruşu çok hosuma gitti sonra siz derken sen demeye şakalaşmaya basladı ben ona o bana. İlgimi bayagı belli ettim açılsın diye asla açılmadı ama imaları bakışları ondada var dedi çevremdekiler. Numarasını verdi iş ile konudan ötürü bir iki kez bahaneyle mesaj attım geç mesaj atıyor ya da görüldü atıyor. Ama beni görünce o iş yerine gidince eli ayagına dolanıyor. Bir süre kaçtı bende geri cekildim. Sonrasında tekrar yakınlaştı. Elime dokunmalar sakalar. Doğum günü oldugunu söyledi bende iş yerinde kutladım. Oda sadece kutlayarak geciştirecegini mi sandın dedi bulusalım dedi pazar günü saat 1de müsaitim ben seni arayınca sende evden çık dedi. Bunu derken bir heyecanlıydı anlatamam size. Artık yanımda gelen arkadaslarım bile bu cocuk sende diyolardı. Hatta o gün sen benim aklımı alıyosun gibi şeyler dedi. Sonrasında pazar günü geldi çattı süslendim hazırlandım kendisinden ses yok saat 2 oldu ve mesaj attım. Haber vermen gerekirdi diye oda doğrudur işim vardı dedi.. ben tekrardan ne olursa olsun bana haber vermen gerekirdi dedim. Uyuyorsun sandım senden bekledim hadi gel bekliyorum seni gibi çağırdı. Bende bana bunu bir kez yaparsın diye önünü kapadım. Sonrada senden bekledim dedi. Ama bana ısrarla ben sana haber edeceğim dedi bu yüzden onu rahatsız etmedim bana hazırlanma saatini bile dedi. Su saatte hazır ol çıık diyince çık dedi. Sonrasında ben kırıldım ve seviye koymak istedim. Wpdan nosunu sildim. Takipleşmiyorduk zaten istek atıp geri çekti bir ara. İş yerine gidiyorum mecburi haftada bir ya da iki kez ama 50 sn yi gecmiyor yüzüne bakmıyorum konusmuyorum tepkisizim. Oda çok mahcup gibi gözlerime bakıyor konusmuyor bazen hiç sallamıyor. Ne yapacagımı sasırdım. Nasıl davranacagımı bilmiyorum. Konusmak bile gelmiyor içimden. Yüzüne bakasım gelmiyor. Trip attığımı düşünenler oluyor ama cidden kırıldıgım için soğuk ve buz gibiyim. Özür dahi dilemedi
Güncellemeler
+1 yıl
Bir erkek neden buluşmaya hevesli davranıp teklif edip sonrada yazmaz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme : bugün gördüm ve iş yerinde diğer çalışanla muhatap oldum kendisiyle hiç işlede alakalı konusmuyorum. Oda umursamıyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer