2 yıllık bi ilişkinin içerisindeyim ve Türk Kürt olduğumuzdan ileride evlenemeyeceğimizi söylüyor ailesinin karşına çıkarsa bile kabul etmeyeceklerini söylüyor fakat ablası annesi kardeşleri ile gayet iyi anlaşıyoruz bu zamana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadık.
Ve bunu öne sürerek bugün benden ayrıldı onu çok seviyorum bu sevginin ona ağır geldiğini haketmediğini söyledi gönlü başkalarına kayıyormuş ve kıymetimi değerimi bilince tekrar bana dönmek istiyormuş
Ağlıyorum çünkü gerçekten çok fazla seviyorum bebek suratlımı aynı mahallede oturuyoruz ayrılmamıza ragmen sürekli birbirimizi göreceğiz
İleride tekrar geldiğinde hislerim bitmezse kabul etmeli miyim
Ve bunu öne sürerek bugün benden ayrıldı onu çok seviyorum bu sevginin ona ağır geldiğini haketmediğini söyledi gönlü başkalarına kayıyormuş ve kıymetimi değerimi bilince tekrar bana dönmek istiyormuş
Ağlıyorum çünkü gerçekten çok fazla seviyorum bebek suratlımı aynı mahallede oturuyoruz ayrılmamıza ragmen sürekli birbirimizi göreceğiz
İleride tekrar geldiğinde hislerim bitmezse kabul etmeli miyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer