Konuştuğum kim olursa olsun ondan hoşlandığımı sanıyor. Bunun sebebi nedir?

Arkadaşlar gerçek hayatta kiminle konuşsam büyük küçük fark etmeksizin ondan hoşlandığımı sanıyorlar ama sadece samimi davranıyorum ve engel olamıyorum kendime yardımcı oluyorum bazı konularda sonra hiç adım atmıyorum her şey normal arkadaş gibi devam ediyorum bana gıcık olup ömrü billah benden nefret ediyorlar bunun sebebi nedir?
Konuştuğum kim olursa olsun ondan hoşlandığımı sanıyor. Bunun sebebi nedir?
Cevapla