Sevgilimi görmek için yaşadığı şehre gittim ama o otobüsümün kalkmasını bile beklemedi ayrılayım mı?

7 senelik uzak mesafe ilişkisi.. dün yaşadığı şehre gittim akşam otobüse bindirirken otobüsümün kalkmasını beklemedi direkt gitti. Sevmiyor mu sizce?

(Arkadaşları vardı yanında arkadaşı bizi otogara bırakmıştı.)

(Gün boyu sarılan öpen bendim hep. Eskisi gibi gelmedi bana karşı. Normalde beni otogara bırakırken gözleri dolardı artık o da yoktu onda.)
Sevgilimi görmek için yaşadığı şehre gittim ama o otobüsümün kalkmasını bile beklemedi ayrılayım mı?
Cevapla