Mesajlaşırken iyi ama yüz yüzeyken soğuk olmak nedendir?

Erkek arkadaşımla mesajlaşırken çok samimiyiz hersey çok güzel gidiyo buluşduğumuz zaman soğuk, mesafeli geliyo bana gün sonunda ayrılırken sımsıkı sarılıyo kokluyo gitmek istemediğini söylüyo başına gelen var mı sizce neden böyle oluyo
Mesajlaşırken iyi ama yüz yüzeyken soğuk olmak nedendir?
Cevapla