En sevdiğim merhamet, en sevmediğim trip atması..
Ya senin?
En sevdiğim merhamet, en sevmediğim trip atması..
Ya senin?
en sevdiğim özellik saygılı olması ama önce kendisine saygılı olması öyle sempatik geliyor bana :))
en sevmediğim de saygısızlık ama kendisine saygı göstermemesi işte..
Karşı cins ya da hemcins fark etmiyor. İnsanların size karşı davranışlarını siz belirlersiniz. Kendinizi geliştirirseniz kendinize özgüveniniz olursa insanların davranışlarını da siz yönlendirirsiniz. Özgüveni eksik insanlar şikayetçi olur insan davranışlarından.
Cevap
15Cevap
Genel olarak eğlenceli kişileri seviyorum. aşırı soğuk kızları sevmiyorum çünkü itici oluyorlar. gerektiğinde mesafeli olmalı ama aynı zamanda kafa dengi olmalı.
En sevdiğim özellikleri kadınların istediklerinde, erkeklere hayatı muhteşem bir şey, Dünyayı muhteşem bir yer yapabilmeleri. En sevmediğim özellikleri ise istemediklerin zaman, hayatı ve Dünyayı zindan edebilmeleri.🙂
Kadınlar ikisini de başarabiliyor
Elbette
En sevdiğim özellik samimiyet
En sevmediğim özellik samimiyetsizlik
En sevdiğim masumiyet, espritüellik, sevmediğim sinsilik, yalan dolan, kibir, fazla ego, abazanlık.
Bile bile aylarca onca sorunlar içinde böyle bile seni delirtmeye çalışmak en sevdiğim ozellik anlayışlı olmak ayağa kaldırmak birini
En sevdiğim dürüstlük. Nefret ettiğim ne istediğini bilmemesi. Mızmız olması eveleyip gevelemesi.
En sevdiğim dürüstlük sevmediğim ise trip, isteksizlik, beğenmeme,
Ben diyen kişilerle anlaşamıyorum 😀 hiç kriter belirlemedim tanıdıkça güzelleşiyor
Anaaa ikisi de bende var
İkisi de eşimde var diye yazmıştım. Huylarınız ortakmış
Saygılar enişte bey
Erkeğin tribi hiç çekilmiyor
Haklısın
Tipsiz erkek bizim de hakkımız
Muhakkak elinizdekinin son kullanma tarihine bakın
🤣 Hala miadı dolmamış test ediyorum sık sık.. Çalışıyor
Fabrika ayarlarına dön
Ayarlarım sağlam. Bi sıkıntı yok. Neden öyle dediniz?
Sizin değil
Onda da bi sıkıntı yok
Evet ya trip atması acayip çok kötü bir şey onu anlamaya çalışmak daha doğru bence
En sevmediğim trip
en sevdiğim hanımefendi olmasj
En sevdiğim dürüst en sevmediğim kibir
Detayı okuyunca yazmama gerek kalmadı :)
En sevdiğim empati yapması en sevmediğim nankörlük
Saygı, Trip
Özelini herkese açması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?