Ayrıldıktan sonra pişman olması özlemesi için ne yapmak gerek?

ayrılalı 1 ay oldu ayrılmak isteyen oydu. Beni hala sevdiğini ama böyle olması gerktiğini söyledi takipleşmememize rağmen (profilim açık) hikayelerime baktı twitlerime baktı sonra engelledi, ertesi gün geri açtıktan sonra 1 2 kere daha baktı sonraki attığım 2 hikayeye bakmadı. Bilerek bakmadığını düşünüyorum. Sosyal medyayı da artık eskisi gibi aktif kullanmıyor. Pişman olsun özlesin unutamasın hatta adım atsın istiyorum. Ne yapmam lazım?
Ayrıldıktan sonra pişman olması özlemesi için ne yapmak gerek?
Cevapla