Yüz yüzeyken çok iyi ama neden mesajlara geç cevap veriyor?

Buluşmak için planlar yapıyor birlikte keyifli vakit geçiriyoruz arkadaşlarına vs benden hoşlandığını söylüyor yüz yüzeyken çok iyi flört ediyoruz benden bir adım beklediğini söyledi mesaj atıp buluşmadan sonra naptığını sordum ama şu an günde 1 2 mesaj atıyor hiçbir şey anlamıyorum sizce neden böyle yapıyor?

Yüz yüzeyken çok iyi ama neden mesajlara geç cevap veriyor?
Cevapla