Kadınlar neden kendine bir hayat kurmaya çalışmıyor, hep hazıra konma telaşı içindeler?

Hep bir adamla evleneyim arabası olsun evi olsun ondan yararlanayım düşüncesindeler. Kendi çalışıp almayı neden hiç düşünmüyor.

Böyle sıkıcı olmuyor mu amaçsız yaşamak.

Sevgiliyken bile arabası olan sevgili ve yan koltukta oturma sevdası kadınlar pasif midir ondan mı böyle

Kadınlar neden kendine bir hayat kurmaya çalışmıyor, hep hazıra konma telaşı içindeler?
Cevapla