Kimseyle konusasim yok (flort) anlaminda onunla konuşmayı kesmeli miyim?

Kimseye yazasim yok kimseyle konusasim yok zaten sanaldan o da aramızda 9 10 saatlik günlük mesafe var olacaksa real istiyorum artik ama cocuk cok iyi anlayisli cömert biri taniyali 2 hafta oluyo kendisini zaten ilk basta belli etti sırtlan değil ne yapayım deneyeyim mi ama tukendim artik
Kimseyle konusasim yok (flort) anlaminda onunla konuşmayı kesmeli miyim?
Cevapla