Aşk İlişkileri Sevdiğiniz insan ile bir arada olmak sizi ne kadar iyi hissettiriyor? FiqHShott Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Sevdiğiniz insan ile bir arada olmak sizi ne kadar iyi hissettiriyor 🤔#Aşkİlişkileri Sevdiğiniz insan ile bir arada olmak sizi ne kadar iyi hissettiriyor? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Çok iyi hissettiriyor 1 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Sevdiğim kız olsa yanım da çok mutlu huzurlu hissederim 🥰 yia insanın sevdiği yanında olması ona dokunmak sarılmak öpmek ne kadar güzel 1 0 Yorumla
XPhazonZero Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 993 cevap paylaştı. Sevdiğim kızla olmak iyi hissettirirdi, bundan eminim. 1 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. İyi hissettirdiği bir gerçek ama ölmüyoruz yan yana olmayınca da. Keyifli akşamlar 1 0 Yorumla
ahusiderinn00 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl O anlamda sevdiğim bir insan yok ama olsaydı güzel hissettirirdi 😄 1 0 Yorumla
Üyeismininapığcan Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Neredeyse sürekli beraberız kısa sürede baglandık bırbırımıze❤️ 1 0 Yorumla
ftmasdk Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Hiç ciddi ilişkisi olmamış olan bne: 😧🤷🏻♀️🤦🏻♀️ 1 3 Yorumla FiqHShott +1 yıl Benimde olmadı merak etme yalnız değilsin 🙁 Yorumla ftmasdk +1 yıl Sorun bende degil ama karşı tarfta hep oldu, dogru insana denk gelemedim Yorumla FiqHShott +1 yıl Cinsellik istediler değil miSeninle sadece evlenince yapmak isteyen birini bul yani benim gibi düşünen biriniBenim zaten hiç olmadı olmayacak ♿😔 aşık oluyorum seviyorum değer veriyorum aldığım cevap hayırBu önümüzde ki hafta dan sonra herkes görecek pişman edicem onları beni reddettiklerine geri dönmeyi bir istesinler bende onları reddedeceğim Yorumla
Laita123 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Anlatamayacağım kadar iyi 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çok iyi hissettiriyor
Sevdiğim kız olsa yanım da çok mutlu huzurlu hissederim 🥰 yia insanın sevdiği yanında olması ona dokunmak sarılmak öpmek ne kadar güzel
Sevdiğim kızla olmak iyi hissettirirdi, bundan eminim.
İyi hissettirdiği bir gerçek ama ölmüyoruz yan yana olmayınca da. Keyifli akşamlar
O anlamda sevdiğim bir insan yok ama olsaydı güzel hissettirirdi 😄
Neredeyse sürekli beraberız kısa sürede baglandık bırbırımıze❤️
Hiç ciddi ilişkisi olmamış olan bne: 😧🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Benimde olmadı merak etme yalnız değilsin 🙁
Sorun bende degil ama karşı tarfta hep oldu, dogru insana denk gelemedim
Cinsellik istediler değil mi
Seninle sadece evlenince yapmak isteyen birini bul yani benim gibi düşünen birini
Benim zaten hiç olmadı olmayacak ♿😔 aşık oluyorum seviyorum değer veriyorum aldığım cevap hayır
Bu önümüzde ki hafta dan sonra herkes görecek pişman edicem onları beni reddettiklerine geri dönmeyi bir istesinler bende onları reddedeceğim
İyi hissettiriyor
Çok iyi hissettirirdi 😞
Anlatamayacağım kadar iyi
Olmadımki