Parası için evlendiğim adam çok olgun ve ağır başlı biri, tavırları beni kendine çekiyor. Aşık olur muyum?

Tipi normal çirkin değil işinde gücünde bende ailemden şiddet gördüğüm için onunla hemen evlenip gitmek istedim. Sonra daha ilk haftadan gitmek istedim ben yapamam dedim boşanmak istedim dedim izin vermedi ona vurdum kaçtım arabayla peşimden geldi her şey para değildi çünkü.
Sakinleştiriyor her davranışımı alttan alıyor öyle normalde zarif kibar biri de değil sinirli biri ama beğenmiyorum onu kendi ayaklarim uzerinde durmak istiyordum. Bosanip tek basima baska bir sehirde yasamak istiyordum. Aşık olmaktan korkuyorum. Bunca saçmalığa rağmen beni düşünüyor.
Güncellemeler
+1 yıl
İleri taşıdığınız için tesekkur ederim
Parası için evlendiğim adam çok olgun ve ağır başlı biri, tavırları beni kendine çekiyor. Aşık olur muyum?
Cevapla