Kızlar erkeklerden hayır yok ben lezbiyen olmaya karar verdim. Ne dersiniz xudjzj?

Of şaka bir yana erkekleri anlayamıyorum. Yani çok aşık aşık başlayıp kendilerine aşık edip sonra hiçbir şey olmamış gibi hayatımdan çıkıp gidiyorlar. Egoları mi tatmin oluyor nedir anlamıyorum. Ben de bu ilişki konularını bırakmaya karar verdim. Kariyer ve iş merkezli hayatıma odaklanacagim. Sanırım yalnız öleceğim.

Kızlar erkeklerden hayır yok ben lezbiyen olmaya karar verdim. Ne dersiniz xudjzj?
Cevapla