Kocam benimle barışmak için kızımızı kullanıyor yaptığı ayıp değil mi?

Eşimle kavga ettik kalbimi kırdı. Bende konuşamıyorum. geldi barışmak için reddettim. Kızımız geldi daha 4 yaşında bana anne babamla barış brn çok üzülüyorum ne olur dedi bunu sana baban söyletti demi dedim sonunda evet babam git de dedi dedi bende babana söyle seni alet etmesin utanması olsun az dedim sizce haksız mıyım

Kocam benimle barışmak için kızımızı kullanıyor yaptığı ayıp değil mi?
Cevapla