Benim tanistim bir kiz var 4 aydir konusuyorum gorucu usulu ailem tanistirdi ve kiz daha once kimseyle konusmamis hic bir iliski yasamamis 23 yasimiz daha once hic birinle konusmamis bana oyle diyo ve bazen nasil davrancami bilmiyorum diyor gecen gun sabah bir mesaj attim sabah is yerindeyken ortalama her 1-2 saat wathsapp a girip belki 10 dk cevrimici kaliyor ama sabah attim mesaja cevap vermiyor? aksam cikar cikmaz hemen yazdi. bende sordum is yerinde wp gurup var dedi anlik is geliyor ordan dedi bu kiz kiyafet mazasinda calisiyor bende oyle dedim diye bana biraz kizdi bana guvenmiyorsun ozaman felan dedi biraz kavga ettik ve aksamlari 9 da mesaj atiyor 2dk cevap veriyorum sonra bitti mesaj yok anca eltesi gun cevap yaziyor oda cok kisa bir cevap insan 2 dk da uyur mu hemen? senle konusmak istemesem soylerim bitiririm diyor boyle sormana gerek yok diyor
ne yapmam gerekiyor ne dusunmem gerekiyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer