Görücü usulü ailem tanıştırdı ama çok geç yazıyor, yoğun olduğunu söylüyor. Olumsuz düşünmekte haksız mıyım?

Benim tanistim bir kiz var 4 aydir konusuyorum gorucu usulu ailem tanistirdi ve kiz daha once kimseyle konusmamis hic bir iliski yasamamis 23 yasimiz daha once hic birinle konusmamis bana oyle diyo ve bazen nasil davrancami bilmiyorum diyor gecen gun sabah bir mesaj attim sabah is yerindeyken ortalama her 1-2 saat wathsapp a girip belki 10 dk cevrimici kaliyor ama sabah attim mesaja cevap vermiyor? aksam cikar cikmaz hemen yazdi. bende sordum is yerinde wp gurup var dedi anlik is geliyor ordan dedi bu kiz kiyafet mazasinda calisiyor bende oyle dedim diye bana biraz kizdi bana guvenmiyorsun ozaman felan dedi biraz kavga ettik ve aksamlari 9 da mesaj atiyor 2dk cevap veriyorum sonra bitti mesaj yok anca eltesi gun cevap yaziyor oda cok kisa bir cevap insan 2 dk da uyur mu hemen? senle konusmak istemesem soylerim bitiririm diyor boyle sormana gerek yok diyor

ne yapmam gerekiyor ne dusunmem gerekiyor?

Görücü usulü ailem tanıştırdı ama çok geç yazıyor, yoğun olduğunu söylüyor. Olumsuz düşünmekte haksız mıyım?
Cevapla