Artık 18-19 yaşındaki kızlar direkt 30-35+ erkek bulup evleniyor, üniversite okuma modası geçti mi?

Bizim zamanımızda kadınlar da erkekler de aynı şekilde üni sınavlarına hazırlanırdı rekabet ederlerdi üni bitmeden ciddi ilişki olmazdı şimdi kızlar 19 yaşında evlencem yok 20 yaşında evlencem 21-22 yaşında hamileyim vs şok edici geliyor artık kadınlar üniversiteye gitmiyor mu? ve kendilerinden 10-20 yaş büyük erkekleri nerden buluyorlar?

Artık 18-19 yaşındaki kızlar direkt 30-35+ erkek bulup evleniyor, üniversite okuma modası geçti mi?
Cevapla