Eski sevgilim beni unutamıyor. Vicdan azabı çekiyorum, ne yapabilirim?

Ayrılalı 2 yıl oldu. Birkaç ayda bir bana hâlâ mesaj atar. İncinmesin diye engelleyemiyorum. Kibarca ve kısa cevaplar vererek konuyu bitiriyorum. Beni eskiden de çok severdi, hâlâ seviyor. Zaten o ayrılmayı hiç istememişti. Ayrıldığımdan beri benim de onun da hayatımıza biri girmedi. O bana mesaj attıkça, benle ilgili duygularını ifade ettikçe vicdanım sızlıyor. Nankörlük mü ediyorum? Ama ben onu sevemiyorum. Farklı yapıda insanlarız. Yine de bazen şans vermeli miyim diye aklıma geliyor. Onun adına çok üzülüyorum. Siz olsanız ne yaparsınız?

Eski sevgilim beni unutamıyor. Vicdan azabı çekiyorum, ne yapabilirim?
Cevapla