AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bilmiyorum abi olman herhalde ama bildiğim bir şey varsa erkekte bence kendisinden düşük eğitimi olan bir kadınla beraber olmamalı
Kendini gizliden çıkarsana kezbansu
Sen olur musun mesela sen üniversite mezunusun lise mezunu biriyle sevgili olur musun ya da evlenir misin
benden dusuk eğitim seviyesi olan bi erkekle olmam
Üni mi yoksa lise mezunu musun peki
Bu kezbansu anca kaldırım mühendisliği bölümü okur
@ahqqowp20 😂😂😂😂
Sen de peki onun gibi mi düşünüyorsun
Şöyle bence bu erkek için de geçerli erkek te düşük eğitimli kadinla beraber olmamalı.
@ahqqowp20 yoo ben olurum aşka sevgiye engel değil ki bu
Kardeşim bazii kadınlar sizi aşağılıyor eziyor okuduğunuz okula bile laf ediyor ancak siz inatla onları destekleyen şeyler söylüyorsunuz. Kendinizi artık ezdirmeyin ya
Eğer iyi bir işi varsa illa üni mezunu olmasına gerek yok hatta erkekler direk ticarete atılabilir üni okuyup mezun olup iş bulup yükselene kadar yaşlanıyorlar
Tıp okuyorum yani hayır cahiliğe karşıyım
Okul ile cahilliği bir tutarak en büyük cahilliği sen yapıyorsun? Bh arada kuyruk acım falan yok bende lisans öğrencisiyim ama dediğin çok yanlış. Uni okumayıp Türkçe harici 3 dil bilen bir insanı uni okuyup başka vasfı olmayan insana tercih ederim
okuyanla okumayan arasinda elbette fark var. cahillik guzellemesi yapmayin. sizin cahil olmama kastiniz da 3 dil bilmek mi? komik
Hiçte bile fark yok. Artık herkes üniversite okuyabiliyor mesela Türkiye de universite kazanmak çok kolay ben Norveç te okuyorum burada hiç öyle bir on yargı yok insanlar birbirini tahsiline göre yargılamıyor. Ha bu arada evet dil öğrenmek z genel kültürünün iyi olması universite okuyup vasıfsız olmaktan iyidir
gayet de fark var. sizin okudugunuz bolumu bilmem ama gidip de nitelilli bi universitede nitelikli bi bolum okuyanla okumayan arasinda fark var. niteliksiz bi bolum okusa bile universite kampus ortaminda olmak insana sosyal deneyim kazandirir. guzelleme yapıyorsunuz
Güzelleme yapmıyorum hanımefendi Türkiye de üniversite okumanın hiçbir havası yok. Lise yıllarımda münazara yarışmalarına katılırdım derece yapardık ancak iki lafı bir araya getiremeyen asosyal kızlar hukuk bölümlerine gitti biz gidemedik. Şimdi bana söyle ben etkinliklere katilmisim onlarca argüman savunmusum ancak o kızın tek vasfı matematik çözüyor olması hangimiz sence hukukçu olmaya daha layık? Bu arada üniversite okumayan insanlarda deneyim kazanır çok saçma konusuyorsun
@ahqqowp20 hayır, okuyupta yanlış anlayan sensin orada demek istiyorum ki ben tıp okuyorum ailemdeki herkes tıp okudu ve üniversite ben kendimle kıyaslarım ben okudum oda okusu. Ama yukarda eğitim seviyesi düşük diyor ben üniversiteyle kıyaslamadım hiç bir şey bilmeyen bilgisiz birini kastettim kendince bir şeyleri anlamışsın cahil diyorsun ben üniversiteye geçmeden Arapça, Türkçe, İngilizce, Türkmence, birazda fıransızca öğrendim bu kişiye bağlı isteyen kendini geliştiriyor
Ha deneyimden kastın kampüste ot üstünde lak lak yapıp çanta markası konusmaksa ahahahah
matematik sadece test cozmek degildir. analitik zekayi , problem cozme becerisini gelistirir. cok yonlu ve uc boyutlu dusunebilme yetenegi verir. kuyruk acinizi şimdi anladim. daha fazla cevap vermeyecegim , gerek gormuyorum artı. sevgiler :)
@Elisasofia bildiğin diller İngilizce hariç evrensel bir dil değil bununla ovunme. Kaldı ki kurduğun cümle açıklayıcı değil ve her yere çekilebilir. Ayrıca yine beni haklı çıkarıyorsun isteyen kendini geliştiriyor?
Cahiliğe her türlü karşıyım. Korkunç bir şey bilgisiz insan.
Bunu kötü bir şey olaraktan söylemiyorum olması gereken bu
Ya kızım soruyu soran arkadaş sen benimle aşık atamazsın. Ben Oslo üniversinde hukuk eğitimi alıyorum zaten? Sen benimle aşık atacak en son insan bile değilsin benim girdiğim ortamlara girip benim konuştuğum insanlarla aynı masaya oturamazsın. Basit ve saçma bir bölümde okuyup benle aşık atabileceğini sanma. Burada yalandan olmadığın bir bölümde olduğunu da söyleme baştan uyarayim
@Elisasofia sana demedim canım soruyu sorana dedim kendisinin tek vasfı test çözmek o yüzden çok yönlü insanlara kuyruk acısı var
Ve evet üniversite okuyan biri bana bilgeliğini kanıtlayan kişidir
Kendince bir şeyleri demişsin anlıyorum seni.
Ya bu kız büyük ihtimale basit bir üniversite de vasat bir bolum okuyor gelmiş bana laf atıyor hayır sen kimsin ya
@ahqqowp20 haha cidden birde kendince çıkarımlar yapıyorsun ya bitiyorum Türkiye’de okumuyorum Katar’da okuyorum
Türkiye’nin sistemini as çok biliyorum ayrıca evrenselliğine mi bakıyoruz dil öğrenirken dileri öğrendiğimi söyledim sığdıramadı kendine dur alta kalmayayım dedin ve evrenselliğine vurdun güldürücü açıkçası ayrıca babamı dedin okumadığın bir bölümü okuyormuş gibi gösterme dedin?
Sana demiyorum sen iyi misin ben soruyu soran kıza dedim? Evrenseli sadece senin için dedim?
@ahqqowp20 iyiyim sakin ol? Bende diyorum ki dil öğrenirken evrenselliğe mi bakıyorsun? Zira ailem buna bakmadı ve öğrendiğim her bir dil için beni tebrik etti.
İnsanları başardıkları şeyler le tebrik etmek yerine illaki kusur bulan insanların soyu ne zaman biter merakla bekliyorum.
Hayır orada sen yine olayı okulla bağladığın için onu dedim? Hani okul okumayanlara cahil gözüyle bakıyorsunuz ya o zaman girişimcilere bakın çoğu diplomasiz. Siz ne zaman bu düşünceden çıkıp tebrik ederseniz ben de sizin başardıklarınızi tebrik edeceğim.
@ahqqowp20 ve lütfen okumunan diğer bölümleri aşağılamayın zira her farklı alandan farklı şeyler öğreniyoruz ve kişinin ilgi alanıyla alakalı bir şey bende bilirdim okuduğum üniversitenin ismini verip yüceltmeyi tabi buna yücelmek denilirse ;)
Sen bence aşağılık psikolojisine girdin ben sana laf atmamıştım oysa ki diğerine demiştim. Sen bilirsin iyi günler
@ahqqowp20 ben onlara bir şey demedim. ayrıca para kazanmakla bilgi kazanmayı bir birden birisine ne anlata bilirim bilmiyorum. Bu arada demeden geçemeyeceğim bölümün çok havalı.
Yani bunu alay etmek için mi diyorsun bilmiyorum ama teşekkür ederim senin bölümünde çok iyi ve emek. isteyen bir bölüm. Katar da okumak da çok güzel olmalı eminimki
@ahqqowp20 neden dalga geçeyim ki? Ben çok seviyorum bölümünü. Evet Katar’da okumak güzel fakat ben istediğimden okumuyorum babam katarlı annem Türkmen babam orada petrol ticareti yapıyor orada babamın yanında kalmak zorunda kaldığım için Katar’da okuyorum ama New York’a uzmanlığımı yapmayı düşünüyorum hem orada abimde yaşıyor öyle ama şimdilik iyim Katar’a gelirsen seni evime beklerim nede olsa yanlız yaşıyorum.
Burada katarlilar var aslında bize benziyor bazıları tabi bazıları multi zengin oluyor son model arabaları falan . Ben bölümü Türkiye de okuyamadım burası için çok emek verdim deli gibi dil çalışıyordum. Ama istemediğin bir bölümü okuduğun için üzüldüm açıkçası:(
@ahqqowp20 hayır 🤦♀️ istediğim bölüm fakat istediğim bir ülkede okumuyorum orası nasıl? Bu arada doğru birazda burunları havada oluyor kuzenlerimden nefret etme sebeplerim
Ben istiyordum zaten burayı. Bizim orada sağlık lisesinde okuyan arkadaşlar staj yapmak için Norveç e gidiyorlardı 1 ay falan oradan içimde heves olmuştu seviyorum burayı farklı kültürden birçok insan var. Bizden farklılar bana bazen anormal geliyor yaptıkları
Mesela ilk baslarda çok zorlandım ailem orta halli zamanla kendim de çalışmaya başladım
@ahqqowp20 çok zor olmalı seninle gurur duydum çünkü ben yapamazdım yapmamada izin vermezlerdi
@ahqqowp20 yanlız yaşamak geleli ailenden uzakta zor ama kendini geliştirmen için iyi bir şey
Evet öyle ama işte Allah hak edenin hakkını veriyor yeterki emek olsun. İnşallah herkesin işi, eşi , ailesi hayırlı olur amin
@ahqqowp20 umarım, amin. Bu arada dedin ya açıklayıcı değilsin diye evet Türkçem o kadar iyi değil o yüzden. Eskiden çok daha iyiydi orası ayrı da.
Anladım:) kendine çok. iyi bak. Allah'a emanet ol. Güzel insanlarla karşılaşırsın inşallah amin. ( bu arada istekleri kabul etmiyorum kişisel değil yanlış anlama ❤) iyi günler
@ahqqowp20 anladım önemli değil. istek attığımı bile unutmuşum, durup böyle bir baka kaldım ne diyor diye. sen de karşılaş iyi insanlarla. Allah’a emanet abla
@ahqqowp20 :)
Olurlar
nerden biliyorsun
bak olmazlarmis
Belki de olutlarmış bilemem 😊