Hayatımdaki insanın doğru kişi olduğuna emin olamıyorum?

1.5 yıllık bir ilişkim var. Her şey güzel aslında bir dediğimi iki etmiyor beni seviyor görüyorum. Ama nedense ben bu aralar onun sanki doğru kişi olmadığını düşünüyorum. Yani şöyle acaba ben erkek arkadaşımla bütün ömrümü geçirebilir miyim bu düşünceler var kafamda. Böyle düşündünüz mü hiç? Ya da napmalıyım bu düşünceleri kafamdan atmak için?
Hayatımdaki insanın doğru kişi olduğuna emin olamıyorum?
Cevapla