Bu siteden tanıştık, artık mesaj atmıyor sizce amacı ne?

Buradan Hataylı bir çocukla tanıştık her şey çok güzeldi whatsapa geçtik ama şimdide ben yazmasam yazmiyor ne yapmaya çalışıyor kavga etmedik bu arada hatta buluşalım diyodu hep durduk yere niye böyle yapar bir insan?

Bu siteden tanıştık, artık mesaj atmıyor sizce amacı ne?
Cevapla