Merhaba arkadaşlar üç buçuk aylık bir ilişkim vardı. Her şey çok güzel gidiyordu sevgilimle bir konudan dolayı anlaşamadık hassas olduğum bir konu o yüzden ayrılma kararı aldım çok düşünerek sonrasında cevap verdi bana ve son mesajım bu dedi bir şeyler bir şeyler dedi bir hafta sonra yazdım cevap vermedi ama sürekli çevrimiçiydi yazdıktan dört gün sonra birlikte sürekli oturduğumuz kafede başka kızla gördüm o kızda onun iş yerindeki bir kızdı hatta dedim ki iş arkadaşıdır sonra arkadan gördüm elini omuzuna atmış kafasından öpüyor Erkekler neden hemen birini bulur sizce beni aldatmış mıdır ki nasıl hemen birini buluyorlar böyle gördüğümde kıza tip tip baktım sonra ona döndüm hiçbir şey demeden sana çok yazık dedim yüzüme bile bakamadı konuşurken orayı terk ettim onlarda arkamdan dışarıya alana geçip oturdular kafenin
Zaten gördükten sonra sogudum
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer