Erkekler neden hemen birini bulur ya da hazırda mı bekletiyor?

Merhaba arkadaşlar üç buçuk aylık bir ilişkim vardı. Her şey çok güzel gidiyordu sevgilimle bir konudan dolayı anlaşamadık hassas olduğum bir konu o yüzden ayrılma kararı aldım çok düşünerek sonrasında cevap verdi bana ve son mesajım bu dedi bir şeyler bir şeyler dedi bir hafta sonra yazdım cevap vermedi ama sürekli çevrimiçiydi yazdıktan dört gün sonra birlikte sürekli oturduğumuz kafede başka kızla gördüm o kızda onun iş yerindeki bir kızdı hatta dedim ki iş arkadaşıdır sonra arkadan gördüm elini omuzuna atmış kafasından öpüyor Erkekler neden hemen birini bulur sizce beni aldatmış mıdır ki nasıl hemen birini buluyorlar böyle gördüğümde kıza tip tip baktım sonra ona döndüm hiçbir şey demeden sana çok yazık dedim yüzüme bile bakamadı konuşurken orayı terk ettim onlarda arkamdan dışarıya alana geçip oturdular kafenin

Zaten gördükten sonra sogudum

Erkekler neden hemen birini bulur ya da hazırda mı bekletiyor?
Cevapla