Hakkıma giren eski sevgilim mutlu, neden Allah cezasını vermiyor😞?

Allah o kadar kötülüğü yapmış, çok acı yaşatmış adamı mutlu ediyor. Ailesiyle bana yaptıklarının cezasını çekmiyor. Ben ne görüyorum ne bir şey duyuyorum. Mutlu olduğunu düşünüyorum o yüzden. Allah’ın benim yanımda olduğunu ara ara hissediyorum az da olsa mutlu eden iyi bir şey oluyor. Ama nedense o caniye hesabımı soramayacakmışım gibi geliyor o kadar ay geçti çünkü. kötüler mutlu oluyor demek ki

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen dini boyutta cevaplar verin arkadaşlar
Güncellemeler
+1 yıl
…..
Hakkıma giren eski sevgilim mutlu, neden Allah cezasını vermiyor😞?
Cevapla