Flörttük ama sevgili gibiydik, arkadaş olarak konuşmak istiyor. Bu düşüncesini nasıl değiştiririm?

4 aydır tanışıyoruz daha adını koymadık ama sevgili gibiyiz beraber uyuduğumuz bile oldu ikimizde bir beklenti içerisinde olmadan ümit bağlamadan içimizden nasıl geliyorsa öyle olalım anı yaşayalım zamana bırakalım ikimizde hazır olduğumuzda olacaksa zaten olur diyorduk geçende küçük bir tartışma yaşadık ondan kaynaklı bu benden biraz uzaklaştı ben arkadaş olarak devam etmek istiyorum falan dedi ben ne kadar açıklama yapsamda değiştiremedim bir beklenti içinde olmadığımı söyledim söyledikleriminde arkasındayım dedim daha önce de böyle bir şey yaşanmıştı daha o şekilde yaklaşmayacağım diyip birkaç gün sonra buluşunca sarmaş dolaştık ön yargıyla yaklaşmayın başkası yok ya da bana karşı amacı başka değil

Flörttük ama sevgili gibiydik, arkadaş olarak konuşmak istiyor. Bu düşüncesini nasıl değiştiririm?
Cevapla