Evlenmek zor ama evlenememek daha zormuş. Bunu kaç yaşında anladınız?

30 yaşına gelince bu gerçeği anladım yaşlandıkça çevrendeki insanlar azalıyor. Hem azalmasada kimse sana eşin kadar yakın olamaz

Evlenmek zor ama evlenememek daha zormuş. Bunu kaç yaşında anladınız?
Cevapla