Bir çocuk benden hoşlanıyor bunu hâl ve hareketlerinden anlayabiliyorum... Ben de kendisine boş değilim aslnda ama yüz veremiyorum takmıyormus gibi yapıyorum.. Siz bu durumda nasıl tavır takinirsiniz? Ve bana önerileriniz ne olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Hiçbir şekilde muhabbetimiz yok
Nasıl belli edersiniz? Ya da böyle bir kıza tavrınız ne olur bundan sonra?
O da beyfendiliğini bozup kendisini takmayan birine gelemez. Ayrıca niye bana agresifleşiyon? Git başkasına yap bu havanı. Sevdiğine açılmak seni cıvık yapmaz. Klasik bastırılmış T. C. kızı.
Yaw onun ağzının açılması veya elinin işlemesi gerekiyor ben niye hanım hanımken ayağına kadar gidip senden hoşlanıyorum diyeyim ki hayır o da bunu yapamayacaksa bı msjina bakar ben asla yapamam bunu her zaman karşı taraftan beklerim haklı olarak
Ama bunun hal ve hareketleri bilmiyorum abi aşırı samimi bana karşı kapımi açmalar mi dersin daha neler neler yan yana gelmeye çalışıyor her seferinde ama ben yüz veremiyorum işte yapamıyorum beceremiyorum :(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Takmamış gibi yapıyorum diyip mesaj bekliyorsun ne alaka? Sen yaz ilk önce. Kim bu çocuk iş arkadaşın mı?
Sınıf?
Ben öyle civik kızlardan değin maalesef
Takmamış gibi yaptığın biri sınıf ortamında sana gelmez.
Simarmiyorum
Bildiğin gibi değil hiçbir şey
Daha söyleyecek çok şey var da sen anlar mısın bilmrm
O da beyfendiliğini bozup kendisini takmayan birine gelemez. Ayrıca niye bana agresifleşiyon? Git başkasına yap bu havanı. Sevdiğine açılmak seni cıvık yapmaz. Klasik bastırılmış T. C. kızı.
Takmamak öyle değil sen. Niye lafı başka yerlerinden anliyon
Ağırbaşlılik gibi düşün
Ağırbaşlı olmayan cana yakın bir kız kapar sonra bakakalırsın
Surda 5 ay tanıyıp gördü beni uzaktan da olsa nasl biri olduğumu çözmüştür gözlemlediğinden eminim
Oof ne alaka kendi istemedikten sonra
sen de ona bos degilsen neden adami kanser ediyon yaz, konus 😀
Çekiniyorum ya :(
seni yer diyemi🙃
Oof ne alaka ya çekiniyorum utanıyorum çocuktan işte
ozaman boş ver. yalniz en iyiisi
Aynı fikirde değilim
konus derim , utanirsin. boş ver derim ayni fikirde degilsin. ne halin varsa gor😀😀
Bncede yalnizliktan nfret ederim. mutlu olmak vrken tek kalmk bana gore degil asla mi asla
Yaw onun ağzının açılması veya elinin işlemesi gerekiyor ben niye hanım hanımken ayağına kadar gidip senden hoşlanıyorum diyeyim ki hayır o da bunu yapamayacaksa bı msjina bakar ben asla yapamam bunu her zaman karşı taraftan beklerim haklı olarak
Ben de nefret ediyorum birini bulmuşken kaçırmak da istemiyorum ama utanıyorum 🙄
Soran bende sana katiliyorum. o anlamda yazdim ayni fikirde degilim. demissinya
Yok ben diğer arkadaşa ithafen yazdm o yazıyı :)
Anladim bi msja bakar demissinde daha msjlasma. Seviyesine gelmediniz dimi hic tanisma. yok demissin soruda ondan sordum
Evet ama sınıf arkadaşıyim
Üniv ortamı hani öyle herkes herkesle konuşmaz
Ama bunun hal ve hareketleri bilmiyorum abi aşırı samimi bana karşı kapımi açmalar mi dersin daha neler neler yan yana gelmeye çalışıyor her seferinde ama ben yüz veremiyorum işte yapamıyorum beceremiyorum :(
Baska bulamazmisin erkek cok her yerde baska arayisa gecsene?
Ne alaka?
Soruyla ne alaka?
Ne biilem oyle yazayim dedim
Alakası var mı peki?
Yok galiba
ona karşı boş değilsen neden yüz vermiyomuş gibi yapıyosun anlamadım
Çocuktan çok çekiniyorum bu şekilde hal tavır takinmama sebep oluyor maalesef
Yol verirdim aşka inansaydim