Benim durum ne oluyor sizce? aşık olmak istemiyorum eğlenmek gezip tozmak zevk almak yeni şeyler denemek istiyorum?

Ama duygusal tarafım yapma diyor üzülürsün diye ama zaten yalnızım ve üzülüyorum yeteri kadar

Ve ailevi bir şey de var bende suçluluk hissi uyandırıyor bu bende sanki yapmamalıyım gibi ve çok saçma olduğunun farkındayım ama bitürlü olmuyor

Benim durum ne oluyor sizce? aşık olmak istemiyorum eğlenmek gezip tozmak zevk almak yeni şeyler denemek istiyorum?
Cevapla