Ama duygusal tarafım yapma diyor üzülürsün diye ama zaten yalnızım ve üzülüyorum yeteri kadar
Ve ailevi bir şey de var bende suçluluk hissi uyandırıyor bu bende sanki yapmamalıyım gibi ve çok saçma olduğunun farkındayım ama bitürlü olmuyor
Ama duygusal tarafım yapma diyor üzülürsün diye ama zaten yalnızım ve üzülüyorum yeteri kadar
Ve ailevi bir şey de var bende suçluluk hissi uyandırıyor bu bende sanki yapmamalıyım gibi ve çok saçma olduğunun farkındayım ama bitürlü olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Birini sevmek sevilmek güzel şey bence bir şans verebilirsin. Ha kaybetmek çok kötü bir durum ama genede bu sayede tecrübe edinebilirsin dostum 😇
Çevrem yok pek bide saçma bir karamsarlık var bende
Doğrudur ama kimseye şans vermeden bilemezsin. Benimde pek çevrem yok toplasan bir elin parmağını geçmez. Önemli olan kişilik analizini iyi yapıp arkadaş seçiminde seçici olman fazlasına zaten gerek yok. Dost edinmek içinde biraz sosyalleşmeyi deneyebilirsin parkta yürü yeni insanlarla tanış, arkadaşlarının arkadaşları ile tanış sana kalmış dostum. Karamsar olmana da gerek yok emin ol düzgün bir niyetle tanışmak istersen art niyeti olmayan kimse seni yadırgamaz 😊
Parktan arkadaş bulmak mı o olmaz başka yerden lazım
Benim öyle çok oldu tanıştığım insan, dost diyemem kesinlikle ama oturup sohbet muhabbet ettiğim oldu sanırım yaşadığım yerle de alakalı olabilir. Bu arada tanışmak istermisin?
Bazen Ben de kendimden taşmak yapmadigim seykeri yasamak baskalari gibi sallamak istiyorum amaa ekmek almaya uşendigimden bile vazgeciyorum
Baskılanmak beni bu hale getirdi özellikle cinsellik konusy
Kim baski uygulayabioir ki Sen istedikten sonra yasamak istedikten sonra
Ailem psikolojik olarak baskı var şunu yapan şöyle kadındır diye sen akıllı kızsın vs
Sen de baski dasin ve yapmak istedigin her biseye Engel
Ailenin ilk gorevi cocuklarini korumak ona saygim var ama kisitlamasina ya da baskilamasina onay bulmuyorum dogrudur ya da yanlistir bisey diyemem sonucta Anne babadir Cocuklarini korumak en dogal hakki
Ayrılar zaten babam umursamıyor biraz annem de tam tersi bide üvey baba vardı şu an yok ama etkisi hala devam ediyor
Aile bu durum da iken baba umursamaz halde yasanilan onca yasanmisliklar psikolojini de yipratmistir seni anlamak icin senin yerinde olmak lazim o yuzden haddim degil yasadiklarina yasama diyemem
Aşık olacak insanı bulunca söyle bunları
Söylerim bulduğumda da söylüyordum ona :D
FB yap knka sen en güzeli uyacak sana sdfdsfd
Ay bilmiyorum kii
istediğini yaparsın işte zevkini alırsın karışmaz gezersin tozarsın
Saygı kültür lazım o herkeste yok olanlarda sırf cinsellik istiyor ben de bunu yapamıyorum işte
Belki de sevgili olmak için aşık olmaya gerek yok bunu hiç düşünmedim ben
ilk baş da zaten arkadaş olarak başlanır sevgililikte. Hem sadece seni rahatlatması için neden kültür arıyorsun ki :D
Bi nedenden dolayı arkadaş çevre sevgili vs edinemiyorum ben hayattan zevk alamıyorum nedense
Aslında alabilirsin de bu senin neyin etkilediğine bağlı aslında. Maddiyat mı tramvamı yoksa başka bir şey mi. Benim senden aldığım ilk izlenim samimi ve sıcak kanlı birisi olduğun yönünde
Travma evet maddi olarak zaten hep sıkıntı oluyor
Paylaşmak istersen dinlerim. İnsanı rahatlatır paylaşmak. Ekonomiyi dert etme ya arkadaşın ile parasız da yapılacak aktivite bulursun zor bir şey değil ki
Ailevi şeyler ergenlik çocukluk aile boşanması üvey baba kendi babamın umursamaması küsmesi
Ananemi kaybetmem dışlanmam akraba arkadaşlarımın beni aşağı çekmeleri vs vs
Epey şey yaşamışsın kolay değil elbette. Ama kendini yalnız hissetme baskılanma ne yapmak istiyorsan yapabilirsin özgür bir kızsın sen. Oldukça da güçlüsün
Aşkomm sağol)
Psikoloğa gidiyorum ama bişey eksik
O Eksik şeyi biliyorsan elimden de bir şey geliyorsa seve seve yardımcı olurum. Bu güçlü kıza destek olmak herkesin boynunun borcudur :D
Ben sosyallik diye düşünüyorum
şu an aşırı mutsuzum ama olabilir bu şeyler gayet doğal ama ne zaman ben cinsellik yaşıcam hala yapamıyorum suçluluk duygusu var bende
Bakiresindir büyük ihtimalle henüz. Bunu yaptıkça o duygu aşılır O an ki hazza ulaştığın da ve sonrası da önemli tabi o duyguyu yaşamaman için seninle ilgilenmesi de gerekir o kişinin. Bu yüzden önce internetten arkadaş edinip reele taşımak daha mantıklı olabilir
Güvenmiyorum ama ben
Direk seks konusuna girme mesela sende. Rastgele birisine mesaj at sohbetini sevdiğin KS için diyorum. Hiç tanımıyormuş gibi konuş güvenini sağlar ise ilerisini yaparsın elbette. Benim ilk kız arkadaşım KS de olmuştu :D
Burdan konuştuğum var gel buluşalım diyor Ben güvenmiyorum
Reelde istiyorum ben ya
Direk gel buluşalım diyenden kork :D Senin istemen lazım bunu. Reel den bulabilirsin ama okul ortamı filan lazım ya hani parktan git birini bul konuş desek direk yatağa atmak istiyecek seni cinsellikten soğutacak