Dürüst olun lütfen. Hiç sevgilinizin sosyal medya şifrelerini istediniz mi?

Ben istedim. Öylesine değil tabi, beni sormaya iten küçük güven sorunları oldu, istedim. [5 yıllık uzak mesafe ilişkisi]

O da hemen verdi. Ohh, hiç sakladığı yok bu saf temiz çocuğun, ne güzel dedim. Öyle üstünden geçtim hızlıca, tam bakmadım bile.

Sonra bir gün tam baktım. Ve görmek istemeyeceğim şeyler gördüm. Uygunsuz fotoğraflar, sildim dediği chat uygulamasını benden habersiz tekrar kullanmasını, vs. gördüm. Şok oldum. Hayatımın en büyük şoklarından biri. Çünkü bana konuştuğu lafları duysanız, bu erkek bu kızdan başkasına asla ve asla bakmaz derdiniz. Yanyana geldiğimizde de herkes hep bu çocuğun gözleri HEP sende, sana aşık bakıyor diyorlardı.

Ve en kötüsü gözlerimle görmeme rağmen yalanlaması ve beni aptal yerine koyması oldu.

Neyseeee… Kısa bir ara sonra ilişkiye devam ettim. . d Böyle 1,5 sene falan geçmiştir olayın üstünden. Bu arada şifresini değiştirdi.

Ve ben dün yine şifresini istedim. Vermedi. Ve tavırları çok değişti. Yıkıldım. Geçmişte yaşadıklarım tetiklendi ve tekrar yaşayacağım sandım. Beni kaybetme pahasına şifrelerini vermiyordu. Ağlamaktan gözlerim şişti bütün gece. O ise uyudu.

Şimdi ertesi sabah ve verdi. Bakmadım. Ve şifresi; Seni seviyorum *benim adım*.

Yapma, bu kadar güvensiz ve şüpheci olma diyorum ama elimde değil. Sanki dün gece vermeme sebebi her şeyi temizlediği içindi, ve şifresini buna değiştirdi ki ben etkileneyim, şifre istediğim için kendimi kötü hissedeyim.

Dün o kadar çok ağladım ki, beni bu kadar üzmeye razı birisiyle olmaya değer mi?

Dürüst olun lütfen. Hiç sevgilinizin sosyal medya şifrelerini istediniz mi?
Cevapla