Güncellemeler
+1 yıl
Ve bu hayal kırıklığı ile nasıl baş edilir? İnsan onun gerçek yüzünü bu kadar geç gördüğü için nasil kendini yiyip bitirmez
Bu psikolojik bir gerçek. Çoğu ilişkide bu yaşanır. Bunu farketmek aslında aydınlanmadır. Bu saatten sonra ilişkilere bakışın aynı olmayacaktır. Karşındaki insanı o kalıba sokmanın bir mantığı yoktur. O kalıba sahip birini bulmaya bak. Ya da o kalıba en yakın kişiyi bul. Ancak o kalıptaki kişi olmadığının da farkında olarak devam et.
Cevap
1Cevap
Oldu maalesef. Sonra kabullenmesi zor oluyor. Herkes hayir O öyle değil böyle değil diyor ama sen onu anlayamıyorsun
Evet oldu farkına vardığım da da şoka girmistim
Hayır kanks hiç kimseye aşık olmadım
Evet maalesef
Evde klirsin sanirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?