ilişkimiz uzun süreli değil ama birbirimize gerçekten aşığız, onun da benden önce 1 sevgilisi olmuş zaten.
eski sevgilisiyle ilişkileri pek sağlıklı değilmiş, kız en sonunda ayrılmış
onlar ayrıldıktan 3 ay sonra konuşmaya başlamışız. tam biz konuşurken kız mesaj atıp ben seni seviyorum ama bunu içimde yaşamak istemiştim falan demiş e benimki de yüz vermemiş tabi
ama takipleşmeye devam etmişler
geçen gün de kız sevgilimi yakın arkadaşlara alıp göndermeli story atmış, ben her şeyi anladım artık falan diyo en son konuştukları bahçenin fotosunu koymuş arkayada
görünce sinirlendim ve sevgilimin kafasının karışmasından korkuyorum
ne tepki vermeliyim fazlalık gibi hissediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer