Hoşlandığım çocuk her gün günaydın mesajı atıyor, bu arkadaşça mı yoksa hoşlanıyor mu?

Kendisinden oldukça hoşlandığım bir çocuklar bir süredir konuşuyoruz. Son bir haftadır her gün iyi geceler ve günaydın mesajları gönderiyor. Yanlış anlamaya müsait bir durumdayım, bu yüzden mantıklı karar veremiyorum. Sizce arkadaşça olabilir mi?

-Ayrıca ondan hoşlandığımı baya belli ettiğimi düşünüyorum ama anladı mı bilmem.-

Hoşlanıyor!!
Şey... Emin olamadım
Kesinlikle arkadaşça, abartıyorsun!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bir oy kullanmak bu kadar uzun sürmemeli :(
Güncellemeler
+1 yıl
Neden farklı sınıflarda olmak zorundayız ki... Sob, sob
Hoşlandığım çocuk her gün günaydın mesajı atıyor, bu arkadaşça mı yoksa hoşlanıyor mu?
Cevapla