Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
hayır ruh eşimin olduğuna inanmıyorum. çünkü aşka inanmıyorum ve bir yerlerde benim ruh eşim diyebileceğim beni çok sevebilecek ya da aşık olabilecek birisi yok. hayat ve gerçekler hiç filmler de ki gibi değil :) kimi insanın hayatında 10 sevgilisi olurken. kimi insan hiç sevilmeden ölebiliyor. bende sanırım hiç sevilmemiş biri olarak yaşayacağım.
Var, illaki bir yerden çıkıyor yav farklı farklı zamanlarda kızlarla ya da erkeklerle konuşuyorsun sonra biri çıkıyor senin tam zıttın kendine has sevdiğin bir iki davranışı görüyorsun farklı ondan sonra ona doğru yönelme başlıyor. Tek bir tane de değil bazen sevgililik oluyor ya da evlilik her neyse ayrılıktan bir süre sonra başka farklı tavırlı biri çıkıyor ona kayıyorsun zihnen kısaca mutlaka çıkar 40 50 18 yaş fark etmiyor zaman görecesinden hallice.
inanıyorum, ama kendisi benden 12 yaş küçük kuzenim AHDHASHJDASBFDSHJS
yani illa sevgili, yaşıt falan olmuyormuş, arada bu kadar yaş farkı olmasına rağmen iki insan nasıl olur da hemen hemen her şeye aynı tepkileri verip aynı şeyleri düşünebilir ya.
ya da sadece beyin yaşım küçüktür, bilemiyorum
#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀 Ben ruh eşim, ruh ikizim, ruh alevim olduğuna ve O'nunla günün birinde rastlaşıp, tanışıp, kavuşacağımıza tüm ruhumla ve kâlbimle inanıyorum, kesinlikle, amin, evet 🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀
*kastettiğim üç tanım da tek bi kişiden bahsediyor, onu belirteyim 🍀🍀
Teşekkür ederim 🧡
Rica ederim Bi'Bilenim 😌🧡
Eigimle gurur duydum çook teşekkürler 😍😍
Rica Ederim 😇 inancın daim olsun umarım en kısa zamanda tanışırsın 🙏🏼
Cevap
15Cevap
Hayır ben eşsiz bir ruha sahibim 😂
Vardır, inanıyorum.
Bulamadım ama bulacağım.
Bulduğum gün o kadının başına vurup, omzuma atıp kaçıracağım.
Ruh esi falan yok hic bir sey yok her sey yalan
Evet her insanın ruh eşi olduğuna inanırım ama ben bulamadım daha 🙄
İnanıyorum, bulacağıma dair güçlü bir his var.
Telefonla görüşüyoruz sürekli ama aramızda mesafe olmasa.
Gerçi o kanka deyip duruyor ama.😁😁
İnanıyorum bulmuş olabilirim birbirimize çok benziyoruz
İnanmyordum önceden... taa ki karşıma çıkana kadar 🍀 buldum onu, O kadar güzel bi his kii her isteyen ruh eşini bulur insallah.🌸
tam buldum demiştim oda elimizden kaydı gitti
İnanıyorum evet ama kendisini bulamadım henüz
artık inanmıyorum koronada öldü galiba. beni bekliyor gelicem ruh eşim bekle beni :D
Ben inanmıyorum buna, evliyim, mutluyum, iyi anlaşıyoruz, ama ruh eşim diyemem. Ruh eşi ne öyle, kim uyduruyor bunları?
ruh esımı bulamadın evrende kalmamıs bana bu yuzden yanlız olucem
öyle bir şey olmaz sen sevdiğin için öyle olduğunu düşünüyorsun
Ben buldum sanırım
@Pikauv içinde eş olan her şey sana ait.
Bencede kesinlikle ruh eşim @Yinelenen
Olsın benim ruhum yeter 😂😂😂😂
Yeni fark etmene alındım 😒
@GoncaÖren hanımı madem okumak zorunda bıraktık şunu ekleyeyim.
Linkedin sorunu devam ediyor haberiniz olsun, İn butonuna tıklanınca profiliniz açılmıyor. Oradan ulaşmak isteyen olursa ulaşamaz 🙃
Tıklayınca bu çıkıyor haberiniz olsun 😇
https://www.hizliresim.com/46wn3um
Evet var böyle bir kavram
Ruhumun Ikizi var hep var olsun hayatimda Amin 💙
Bulduğuma inanmıştım yanilmisim
Gökten başıma düşmesini bekliyorum 🤣
İnanıyorum ama hiç gelmeyecekmiş gibi hissediyorum
Tek yaratıldığımı düşünmeye başladım
İnanıyorum ama daha bulamadım 😂
Henüz bulamadım ruh eşimi 😅
Hayır evlenmeyeceğim zaten
İnanmıyorum böyle hurafe şeylere
Ruh eşim varsa bile ben anlamam muhtemelen
inanıyorum ama bulamadık daha🥹
Evet buldum
Çok çok denedim yok olmuyor
Evet inanıyorum
İnanıyorum
Buldum sayılır
Var hissediyorum
İnanmıyorum.
Hyr inanmıyorum 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?