Neden artık evlenilecek kadın olmadığı düşüncesi bu kadar fazlalaştı bana göre böyle değil sizce?

Çevremde bulunan kadınlar bende olmak üzere kimseyle bir birliktelik yaşamadık bulunduğum çevre olsun arkadaşlarım olsun öyleler ama evlenilecek erkek var mı temiz sorsalar bence yok illa bir şeyler yaşayanlar oluyor erkeklerin çoğunluğu bundan hatta gurur duyuyorlar sizce nasıl siz ne düşünüyorsunuz.

Neden artık evlenilecek kadın olmadığı düşüncesi bu kadar fazlalaştı bana göre böyle değil sizce?
Cevapla