Bugün dışarıda böğüren bir erkek ve erkek ne yaparsa yapsın onaylayan bir kadın vardı. Dışardan müdahalelere karşı kız ben onu seviyorum karışmayın dedi. Tamam çiftler arasında tartışma olur da sokakta bağıraşarak olmaz. Çoğu kadın böyle midir?
Kadınlar sevdikleri erkeklere karşı hep alttan mı alırlar?
Kendine saygısını kaybedecek kadar seven bir türümüz var evet ama bu süreli bir aşk durumudur. Günün birinde uyanan kadın o erkeğin onun için süründüğünü görmeden ölmez 😅 alttan alma durumu benim açımdan nadirdir büyük bir hata yapmış olmam lazım.
Bunun açıkçası kadın veya erkek ile ilgisi yok. gerçekten seven bir kişi her zaman için alttan almayı dener ya da sevdiği kişinin yanlışlarına bir süre göz yumar ama bu sürekli devam ediyorsa bir süre sonra alttan almak zor olabilir çünkü ilişkiye giderek zarar verecektir. ama genel olarak kim daha fazla değer veriyorsa o kişi genelde hep alttan alan taraf oluyor genellikle...
saygı duymak başka bir şey sevdiğin birisinin sana bağırması bence sana saygı duymadığını gösterir
evet kadınlar sevdiği erkeğe karşı daha iltimas geçiyor olsa da bence bağırmayı seviyorum karışmayın kelimesi ile üstünü kapatamazsın kapatmamalısın da diye düşünüyoorum
Şahsi adıma yorum yapayım çünkü, kişiden kişiye göre değişiyor. Ben bana karşı bağıran, hakaret eden veya herhangi başka problemler meydana çıkaran bir erkeği hayatımda tutmam. Onun haricinde, alttan alınması gereken durumlarda elbette anlayış gösterir, bazı tepkilerini alttan alırım. Ama bu denli toplum içinde bağırmaya karşı sessiz kalmam..