Senden saygı bekliyor aranızda yaş farkı olduğu için abi demeni uygun bulan birisinin sana flört veya sevgili gözüyle bakabilecek olmasını normal mi karşılıyorsun?
Karşındaki insan senden saygı bekliyor Sende ondan saygı bekleyecek olursan flört olmamanız gerekiyor Üstelik aranızda sadece 5 yaş var ya espiri yapıyor ya da ciddi derecede saçmalıyor Hiç görüşmediğin bir insana karşı duygu hissetmeye başladığını ve sağılıklı düşünmediğini seziyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hem flört hem abi.. yakında müge anliya çıkarsın kardeşim dengesiz insanlarla olmayın..
yaw dalga gecti ya
ne diyimm
Ozaman sorun yok. espiri yapmışsa peki abi diyerek tebessum et geç.
Uuuuv çok iyiymiş 🤣de sen onun senle flört ettiğine emin misin?😂
ne diyebilirim onaaa lutfen yardim
Hayatım adam sana abi de demiş daha ne desin. Abi demezsen saygısızsın demek bu ee sen adamı flört görüyorsun ama o öyle görmüyor başka bul kendine
askim bisey olsun illa demiyorum, ne diyipte son veriyim konusmayi
Aşkım niye cevap vermek zorunda hissediyorsun kendini? Şu mağara aygırına cevap vermek ona fazla lüks. Gerek yok muhatap olma
askim dalga gecti ama makara, ne desemki
oha.. öyle abi ne ya.. ben bana abi diyen asla bir kızla olmam. kendimi enstt gibi hissederim. benden 10-15 yaş küçük olsa bile abi dedirtmem flortume
Senin sorun da onun cevabı da çok saçma.
Sen niye öyle sordun, o niye öyle cevap verdi? 😂
bilmiom sordum iste, ne diyim simdi onaa of
Böyle dediyse bence bu flört tek taraflı. O normal sohbet ediyor olabilir mi?
Böyle bir cevap anında ilişki olasılığını yok eder.
haklisin ne yaziym simdi ona
Aklıma bir şey gelmiyor kusura bakma. Ben en başta böyle bir şey demezdim.
ne diyecegimi bilemedim
Abi kavramını bir saygı ölçütü olarak görmek benlik değil diyebilirsin.
öyle ama 😂 saygi kavrami bence abi abla dayi falan
İnsan yaşı yüzünden değil eylemleri ve nitelikleri yüzünden saygıyı hakeder benim görüşümce.
Ben kendime saygı duyduğum için sana bu soruyu sordum ama sanırım senin kendine saygın yok diyebilirsin neticede seninle flört ediyor
kendisine neden saygisi olmasin onu anlamadim
Senden saygı bekliyor aranızda yaş farkı olduğu için abi demeni uygun bulan birisinin sana flört veya sevgili gözüyle bakabilecek olmasını normal mi karşılıyorsun?
hayir da bu kendisine saygi olmamasini gostermezkii
Normal bir durum değil mi bu acaba
Karşındaki insan senden saygı bekliyor
Sende ondan saygı bekleyecek olursan flört olmamanız gerekiyor
Üstelik aranızda sadece 5 yaş var ya espiri yapıyor ya da ciddi derecede saçmalıyor
Hiç görüşmediğin bir insana karşı duygu hissetmeye başladığını ve sağılıklı düşünmediğini seziyorum.
askim dalga geciyooooo
Himm sende haklısın evet
bu dediklerini yazdim askim, nasil yani haha dedi
Makara yaptığını söylemiş bence konuyu çok uzatma sende espiri yapıyor gibi davran ve konuyu uzatmadan kapat aranızda gerginlik çıkar açıklama yaparsan
Ülkü ocaklarından mı çıkma
hahaha bilmem 1 gundur konusuyoruz tek, ne diyebilirim ona?
ve neden ulku ocaklari? 😂😂 bunu ona diyim mi
Benim tavsiyem mi. Çok sarhoştum kusura bakma de ve bir daha onunla konuşma
askim ne sarhosuuu olmaz o, off ne diyecigimi hic bilmiyorum
p*rno ta mı çalışıyorsunuz acaba
Pooorrrnhub
Kendi ayağına sıkmak buna denir dıckd
Gümledim hahahsjskskksks ne diyim simdiii onaaa
Sen saygını göster hala de hala 😂
Flört değilsiniz o zaman hü
ytkta arkndayken de ama. oda tkatlsın seni.
Abimmmmm de :)
olmazzz
Abammm de ozaman sende ona ;)
Sevdiğim kız bana abi deyince şarkısını at
😂😂😂😂
saçmalama insan abisi ile öpüşür mü
daha bulusmadik
Ablacım hem flörtüm diyosun hem niye abi diyosun
Flört degil ozman