Aşk İlişkileri Bir kız veya erkek numaranı isteyip sana asılırsa ne yapardın? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Bir kız veya erkek numaranı isteyip sana asılırsa ne yapardın?Görselini en iyi ifade eden kısa notunu Bir kız veya erkek numaranı isteyip sana asılırsa ne yapardın? Cevapla En İyi Soruları Erkek Soruları Numara Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Ben mutlu olurdum bir kız bana asıldığı için çünkü daha önce hiç bir kız benimle ilgilenmedi. 1 0 Yorumla
konsensus__ Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 94% +1 yıl asılma başka numara isteme başka her numara istiyen asılmış olmuyor 1 3 Yorumla konsensus__ +1 yıl Allahımm bu ne hız asıldın mı bana? Yorumla Soran +1 yıl Dedim ben hamileyim dhdhdh Yorumla konsensus__ +1 yıl hesabı nerden kapatıyorduk asdaddy Yorumla
theyus Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Sevgilim varsa , ona bunu söylerdim. Yoksa eğer, vermek istiyorsam verirdim. Vermek istemiyorsam da nazikçe redderdim 1 0 Yorumla
Yenigizliüye Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Biri bana yaptı zaten kız hemde asıl amacı benim üstümden başkasını elde etmekmiş 1 0 Yorumla
Necro12345 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı. İlgimi çekerse bir şans veririm değer bilmezse kendi haline bırakırım 1 0 Yorumla
ichwillsieg Takip Et Master Yaş: 32 , eic 47% +1 yıl Numara değilde instamı veririm, konuşmak isteyene insanca gelene neden vermeyelim 1 0 Yorumla
u Shivers Takip Et Master Yaş: 35 , eic 77% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Herkes herkesi beğenebilir hoşlanmadığım biriyse bunu mutlaka belli ederim 1 0 Yorumla
hfhvjghhg Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl S. i. t. e. rrdimm 😊 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Hiç şaşmaz Yorumla hfhvjghhg +1 yıl Evet kendi başınalatmis olup ama 😃 Yorumla
KaanArducc Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Kanka numara istemek asılmak değildir 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Dışarıdan biri yabancı biri görüp beğense ne olur peki Yorumla KaanArducc +1 yıl Beğenebilir ister numaramı vermezem gider, ısrar var ise bunun adı asılma olur. Yorumla Soran +1 yıl Zorla olacak bir şey yok zaten ısrar ederse bu psikolojik baskıya girer Yorumla KaanArducc +1 yıl Aynen öyle Yorumla
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl İlgimi çekmişse bende ona asılırım hahshs😄 1 0 Yorumla
serverus00 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 66% +1 yıl kızı görmem gerek görmeden bir şey diyemem. 1 0 Yorumla
gacar4886 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 33% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Veririm yapsın ne var bunda 1 0 Yorumla
Frankie34 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 90% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Engelle butonuna bass 1 0 Yorumla
yolcu3434 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Hoşuma giderse surdururum 1 0 Yorumla
hasandldl Takip Et Guru Yaş: 26 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Bişey yapmam 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Tamam o zaman numaranı ver askim Yorumla hasandldl +1 yıl Yok aşkım slslslsl Yorumla hasandldl +1 yıl Numaram yok Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı. Verirdim 1 0 Yorumla
kuralsiz_pisikopat Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Kisiye bagli 1 0 Yorumla
YgzKhrmn Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 51% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 926 cevap paylaştı. Verirdim ndjjf 1 0 Yorumla
adımınneönemivar11 Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Alim numaranı 1 1 Yorumla adımınneönemivar11 +1 yıl demek sadece beğinirdin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Ben mutlu olurdum bir kız bana asıldığı için çünkü daha önce hiç bir kız benimle ilgilenmedi.
asılma başka numara isteme başka her numara istiyen asılmış olmuyor
Allahımm bu ne hız asıldın mı bana?
Dedim ben hamileyim dhdhdh
hesabı nerden kapatıyorduk asdaddy
Sevgilim varsa , ona bunu söylerdim. Yoksa eğer, vermek istiyorsam verirdim. Vermek istemiyorsam da nazikçe redderdim
Biri bana yaptı zaten kız hemde asıl amacı benim üstümden başkasını elde etmekmiş
İlgimi çekerse bir şans veririm değer bilmezse kendi haline bırakırım
Numara değilde instamı veririm, konuşmak isteyene insanca gelene neden vermeyelim
Herkes herkesi beğenebilir hoşlanmadığım biriyse bunu mutlaka belli ederim
S. i. t. e. rrdimm 😊
Hiç şaşmaz
Evet kendi başınalatmis olup ama 😃
Kanka numara istemek asılmak değildir
Dışarıdan biri yabancı biri görüp beğense ne olur peki
Beğenebilir ister numaramı vermezem gider, ısrar var ise bunun adı asılma olur.
Zorla olacak bir şey yok zaten ısrar ederse bu psikolojik baskıya girer
Aynen öyle
İlgimi çekmişse bende ona asılırım hahshs😄
Numaramı alıp aramayan çok oldu 😆
La get haammına derim
kızı görmem gerek görmeden bir şey diyemem.
Veririm yapsın ne var bunda
Direkt mesafe koyarım
Engelle butonuna bass
Hoşuma giderse surdururum
Bişey yapmam
Tamam o zaman numaranı ver askim
Yok aşkım slslslsl
Numaram yok
Asılmak isterse her yerden asilir
Verirdim
Anneme söylerim 😅
Kisiye bagli
Evliyim gerekeni kocam yapar
Verirdim ndjjf
Alim numaranı
demek sadece beğinirdin