Erkekler neden vazgeçtikten sonra kıymet bilir?

Erkekler neden vazgeçtikten sonra kıymet bilir?

Yıllardır peşimde olan bi çocuk vardı. Yüz vermiyodum, ilişki istemiyodum vs. Ben istemiyorum dedikçe o da benim peşimi bırakmıyodu. Sonradan şans vermek istedim. Bu kadar süredir benimle olmak istiyo kıymetimi bilir diye düşündüm. Sonra şans verdim ve tavırları değişti. Geç cevap vermeye başladı. Beni sınamaya başladı. Mesela 2 gün hiç mesaj atmıyodu benden bekliyomuş. Sizce de saçma değil mi? Biz daha sevgili bile değiliz tanışma aşamasındayız. Sana ısınmaya çalışıyorum neden bi anda üzerine düşeyim ki? Havalandı bi anda kısa kısa cevaplar vermeye beni bekletmeye başladı. Bende ona bizden olmayacağını söyledim. Bu dengesiz tavırlarını kaldıramayacağımı söyledim ve engelledim. Yeniden hesap açıp bunları yazmış. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum

Erkekler neden vazgeçtikten sonra kıymet bilir?
Güncellemeler
+1 yıl
Kadın düşmanlığınızı başka yerde yapın açıklamayı okumadan soruma atlamayın boş yere, engelliyorum
Erkekler neden vazgeçtikten sonra kıymet bilir?
Cevapla