Ciddi düşündüğünüz biri size gecmiste sevgilin oldu mu ve neler yaşadın diye soru sordu diyelim. ustunu mu orterdiniz yoksa diyelim öpüştün. opustum mu derdiniz detay verir miydiniz işte. çünkü benim ciddi düşündüğüm kız beni belki de istemeden kendinden soğuttu. boynumdan daha önce öpen oldu dedi
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Üstünü örterdim yani anlatmak istemem
Soguyacagini düşünürsün dimi. sence bu kız neden böyle bişey dedi bana?
Erkeğe bu konuda açık olmuycaksın
Büyüklerimiz de bunu der,
O dürüst olmak istemiştir iyi niyetlidir
Soğumana gerek yok yani strateji falan uygulamamış
Saf olduğu için mi sence? Cinsellik konuşuyorduk işte fantezi falan. seni boynundan operjm dedim. dedi olur ama etkilenirim. neden dedim daha önce denendi dedi. benim o an o kıza karşı sevgim bıçak gibi kesildi. hala konusuyoruz ama. seni çok seviyorum diyor ve uzak mesafe iliskisi
Ama işte aklına geldikçe canın sıkılır
Anlatmak istemiyorsan ya evlenme ya da rahat umursamaz bir erkek bul
Birader bu öyle bir konu ki anlatsan bir dert anlatmasan bir dert. kız olmak gerçekten zor bu devirde
Düşünmeden konuşmuştur yani basit bir cümle sanmış senin böyle düşüneceğni aklına getirememiştir
Ama sanırım erkekler hayal ediyor
O kızla yatmadan anlaşılmaz neler yaşadığı bence yanlış mıyım?
@soran anlatmıyorsa zaten olmuştur bir şeyler bro ama anlatsa ne kadar dürüst olur o da muamma
Hani anlatmayıp saklıyorsa kesin olmuştur bir şeyler
Sakladığını bilemezsin ki ancak dediğim gibi yatmak lazım ya da öpüşmek falan. acemi olup olmadığı illaki anlaşılır kendini o zaman belli eder. mesela bir de şöyle bir durum var. diyelim bu kız daha da ileri gitti ve anlatmıyor. ama benim daha önce bir kızla yatmisligim var ama bekaretini bozmadim o kızın ve sürekli aklına geldikçe morali bozuluyor. eger o da ileri gitmiş olsa bence morali bozulmaz
Hım sen bir şey yaşamadın mı mesela geçmişte belki ondan kıskanıosun
Gerçi ben de erkeğin geçmişini hayal edince o anlık soğuma hissederim en iyisi düşünmemek
Yani sürekli sorguluyor beni. o kizla ne yaptın ne kadar ileri gittiniz diye
Erkekler geçmişte bişey yaşasa dahi evleneceği kızın yasamamasini ister. baktigin zaman saçma bir durum ama maalesef öyle. o yüzden kız olmak zor bu devirde
@soran bro sen yapmışsın galiba bakire kızı bozmadım derken arkadan mı yaptın kızı?
Erkekler bu konuda kıskanç ve takıntılı biz de haklıyız ama sevdiğimiz kadın bizim eşimiz çocuğumuzun anası olacak istiyoruz ki o bedene el değmesin
Yok kardeşim ben kendimi tuttum ciplaktim onun sadece iç çamaşırı vardi o da ileri gittikçe elleriyle karşı koyuyordu ben de çok zorlamiyordum
He anladım sürtünme gibi bir şey olmuş
Valla namuslu kız aşırı az var onu bizzat anladım hayatı gözlemleyince. Müslüman çoğu türk kızı ama ona rağmen zor bulunuyor namuslusu
@Bailey_ böyle düşünüyorsan buna göre kız oğlan kız bul baştan sorsaydın kimsenin duygularıyla oynama
Karma var
Yani Kuran’a göre bile temizler temizlerle olsun var yani ben başkalarının kızlarını … karım bakire olsun diye bir hak yok
Aynen öyle kardeşim. dedigim gibi bu konuştuğum kız benim yaşadığımı yaşamış olsa beni bu kadar sorgulayıp morali bozulmaz ama yine de öpüşme falan deyince bir de boyun falan yok aga zukerler öyle isi 😀
Biliyorum kuranda öyle yazıyor ama temiz namuslu kız yok gibi bir şey artık
Öyle kız yoksa nasıl nasip olsun temiz namuslusu?
@soran boynunu öptürdüyse sevişme yaşamış o kız. Normal şartlarda boyun sevişmeden öpülmüyor
Valla işimiz zor bro güvenilcek edepli kız bulamıyoruz evlilik bu devirde aptallık resmen
O yüzden zukerim ben de o işi. beni yav he yerine koymaya çalışıyor bilmiyorki hayatını kaydırmak için geri sayım yaptığımı 😀
Edepli erkek olun öyle bekleyin
Allahım hem kızı kandırıyor hem edepli kız yok diyorlar
Siz ancak büyüyünce bir ihtimal akıllanırsınız
Kız bizi kandırıyor bence ablacım
Yaşadığı bir şeyi söylüyor
Kardeşiiiim
Teyze de diyebilirsin istersen
Sence boynundan seni biri öpse ve en arkada sinema izleseniz neler yapardınız bir soylesene bana
Sadece omzuna basimi koydum diyor. bu sana inandırıcı geldi mi sence
Hım orada kalabilirdi sevişme hatta yatağa girip de sevişmemek bile olabiliyor değişiyor bunlar
Hayır yani hem en arkada sinema izleyeceksin hem de başını omzuna koyacaksın sadece
Mesela ben erkeğim ben asla yanımda bir kızla en arka koltukta rahat durmam sinema izlerken. en arkaya oturmadaki amaç ne zaten
Anlamadım öpüşmüş de olabilir ve normal bir durum
En önde de öpüşebiliriz
Hayır opustugunu soylemedi sinema izlerken sadece başını koymuş omzuna. ya işte yalan söylediği burdan belli
:)
O yüzden ben de diyorum ki öyle saça böyle tarak 😀
Hm başını koymuş da olblrr ayh siz de inanmamaya ne meraklısınız
Gerçekten sadece başımı koyup gece vakti gezip öyle biten ilişkim de olmuştu öpüşmeye izin vermemiştim
Senin kaç aylık ilişkin oldu en fazla ve ne kadar ileri gittinjz
Birine haksızlık edersen üzülür belki ama sonra unutur karma diye bir şey var sen de kendine yapmış olursun
Öyle ya@rak falan gaza gelmekle olmuyo
Im ben ileri gittim üç yıllık olmuştu
Ben evlilik düşünmuyorum kimseyle
İşte mesela sen de evlenemezsin zor gibi
Ben evlilik istiyorum, bu senin fikrin
Allah bilir
Senin bug ini buldum bir sorunda 😃
Hem diyorsun evlenmeden 30 yaş üstü bir erkekle cinsellik yasamam demişsin. hem de 3 yıllık iliskinde ileri gitmişsin
Evet üzecek yeri buldun
Yazılımcı mısn
Lan bir de sen o adama geçmişim temiz demissindir bir de mk
Kişi kendinden bilir işi
Kimse için yalan söyleyip kendime saygımdan ödün vermek istemem
Lan yorumun başlığında sen üstünü orterdim demişsin 😃 ne anlatıyorsun
Yalan söylerim demedim
Detay vermem dedim
Saygısızca konuşma
Bina daha önce seviştiğim için
zor evlenirsin dedin
Özür dilemen gerekiyor
Bana dedin
Bana bunu demeye hakkın yok
Öyle ama gerçek bu
Edepli olun diyorsun ama öpüşmek normal diyorsun namuslu kız bedenine erkek eli değdirmez
Ki sende zaten namuslu bir kız değilsin allahın adını ağzına alma