İnsan ulaşamadığı her şeyin delisi, ulaştığı her şeyin nankörü mü gerçekten, evlenince neden karınızın güzelliğini unutuyorsunuz?

Neden evlenmeden önce çok sevdiğiniz kadına evlendikten bir süre sonra sanki o kadın değilmiş gibi hissettiriyorsunuz? Başkaları ne kadar şanslısın dediği halde neden hala başkalarını hayal ediyorsunuz? Evlenmekle hata mı ediyoruz, evlenince sanki bizden başka her kadın güzelmiş gibi hissettiriliyoruz? Ben galiba bir erkeğe ne de olsa karım o benim evde her zaman duygusunu tattırdığım için pişman olmaya başladım, belki de hiç evlenmemeliydim çünkü erkekler evlenene kadar deli divane aşık sonrasındaysa odun oluyorlar.

İnsan ulaşamadığı her şeyin delisi, ulaştığı her şeyin nankörü mü gerçekten, evlenince neden karınızın güzelliğini unutuyorsunuz?
Cevapla