Siz de aşk ilişkisi yaşayıp yaşamayacağınıza öpüştükten sonra mı karar veriyorsunuz?

Siz de aşk ilişkisi yaşayıp yaşamayacağınıza öpüştükten sonra mı karar veriyorsunuz?

Uzmanların yaptığı anketler sonucu erkekler de kadınlar da ilk öpüşmeden sonra sevgili olup olamayacaklarına karar veriyorlarmış

Fakat arada bir düşünce farkı varmış!

Erkekler "çekim var mı, etkileniyor muyum"diye düşünürken...

Kadınlar "acaba uzun bir ilişki kurabilir miyim" diye düşünerek öpüşüyormuş.

Yani bir nevi test sürüşü 😅

Peki siz de bir ilişkiye adım atmadan önce test sürüşüne çıkıyor musunuz😅

Siz de aşk ilişkisi yaşayıp yaşamayacağınıza öpüştükten sonra mı karar veriyorsunuz?
Cevapla