
İnternette yeni tanıştığınız kişi resim istese siz diye başkasının resmini gönderdinizmi

İnternette yeni tanıştığınız kişi resim istese siz diye başkasının resmini gönderdinizmi
Hayır hiç girmedim o toplara. Zaten insanları kolay kolay yaşantıma dahil etmiyorum, edersem de olduğum gibi oluyorum. Herkesin her haltı bilmesine elbette gerek yok ama bir insanla belirli bir paylaşımda bulunuyorsak da, bunun sağlam temeller üzerine kurulması gerektiği kanaatindeyim. Sahtekarlığa ne gerek var ya. Keyifli geceler.
Hayııırrr😅
Ben varken sahteye ne gerek var, yeterim benn
🤣🤣🤣
Teşekkürler 😜
Rica ederim
Hayır tabii ki
Cevap
3Cevap
Hayır yeni tanıştığım birine resim göndermem. Kendisiymiş gibi başkasının resmini göndermek ise çok ezikçe bi hareket. Yapmadım, yapmam.
hayır göndermezdim ve göndermedim
Buluşma ihtimalim olmayan kimse ile kolay kolay iletişimi bu aşamaya getirmem buluşma ihtimali olduğu için de asla kimsenin resmini kullanmam
Kimseye fotoğraf göndermedim, göndermem de..
🤣🤣🤣 el şeyiyle gerdek bir yere kadar... yok göndermedim
Ohoo hemde çook
Olmadı
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?