Kilolu insanlar sevilebileceklerine neden inanmayıp karamsarlığa düşerler?

Kilolu insanlar sevilebileceklerine neden inanmayıp karamsarlığa düşerler?

Herkesin bir alıcısı ve eşi vardır, aramak lazım sanırım.
Aramıyorsan çaban yoksa böyle oluyor genelde.. kadın içinde aynı erkek içinde aynı
Bu ülkede insanlar genelde oturup yan gelip yatıp MAL gibi bekleyip aşk sevgi önüne hazır pide gibi pizza gibi gelsin istiyorlar. Ama bir detay var pizzayıda pideyide SEN sipariş ediyorsun ve öyl egeliyor kapına. Bu söylediklerim genelde kadınlar için geçerli. Erkeklerin daha çok çabası var * akadınlar soğuk çabası şımarık kibirli kendilerini prenses sanıyorlar çabaları YOK. Sen uğraş çabala 1. olmaz 2. olmaz 3. olur ?
olmuyor diye oturup beklersen bu ülkenin kızlarının çoğu zaten pasif negatif ve yabani onlar sana ne bi rişaret verirler (tam tersi çoğu beyyinsiz duygularını gizliyor erkek hiçbir şey anlayamıyor karşısındakini çözemiyor? seviyor mu sevmiyor mu sevgilisi mi var? evli mi? nedir belirsiz? hatta çuğu pislik suratına küfeder gibi bakıyor hayvan oldukları için..100 defa görseler selam bile vermiyorlar bu hayvanlar) neden seni sen olduğun için durup dururken severler bakmazlar ilgilenmezler Türk kızlarının kişiliğinde genelde insanlık yok soğuklar çabaları yok.
Sen ilgilendiğin biri varsa biraz çabala uğraş bak dene seviyorsan iletişim kurmaya çalış.. oluyorsa olur
Türk kızları için ön yargılısın, genelleme yapmak hiç hoş değil. Kilolu veya kilosuz herkes sevilmeyi hak eder. Bu senin bahsettiğin karakter meselesi. Sevgi ve aşk zaten kaderde ve nasipte varsa gelir seni fizanda olsa bulur..
@benzerkonular1 Yazdıklarım çevremde çoğu erkek arkadaşımın ve benim etrafta ortak gördüğümüz şeylerdir, SEN istisnaysan üzerine alınMA istisnalar kaideyi bozmaz diye bir laf vardır.
Teşekkürler
@benzerkonular1 bir şey değil bayan miyavvv
🤣 güldürdün, Allah'ta seni güldürsün emi
@benzerkonular1 Kediler iyidir.. severim
bazı kadınlar kedi görünce ASLAN görmüş gibi korkup ona karşı saçma sapan psikolojik sorunlu düşmanca hareketler yapıp kediciği kovuyorlar.. BAKIYORUM bu zararsız cici kediye böyle hareketler yapan biri karşısndaki erkeğe neler yapmaz diyorum ve onun nasıl biri olduğunu NET anlıyorum.. güzel bir örnektir bu , karakter testi için
Kilo insanı bozuyor çünkü kötü göründüğü kadar da türlü hastalıkları sağlığın bozulmasını başında getiriyor örnek kalp damar tıkanıklığı nefes darlığı bacakların taşıma da zorlanması ağrılar yaralar gibi vesaire zayıf olmak insanın kendi elinde az yer hareketli tempolu olursa insan sağlıklı yaşam sürer zayıf yani tabi aşırı zayıf da olmak doğru değil ortası dengesi iyidur
Guzellik algıları standardından kaynaklı..
Podyumlarda mankenlik yapanlar arasında hiç kilolu bı model gördünüz mü?
Ya da tombul bir hostes
Ve ya oyuncular neden hep zayıflar?
Güzellik algısı var toplumda, ve gözümüze soka soka devam ediyor.
Keşke görsek, herkesi sıfır beden yapmak için piyasayı zayıflama haplarıyla doldurdular.
Göbüşü olan bizlere de psikolojik baskı oluyor bu durum😅
Olmasın işte son kale sen kaldın sen de yıkılma balık etli tanrıça. 🥺🥺
Umarım 😄
Umarım. 🥺🥺
Teşekkürler 🙏
Buna güzellik algısı sebeb oluyor. Sanki birisi zayıfsa güzeldir sevilmeye değerdir. Bu insanın psikolojisini nasıl etkiler tahmin etmek zor değil.
Cevap
6Cevap
Dış görünüş ile barışık olmayan insanlar hiçbir zaman kendini sevgiye layık olarak düşünmezler bu sadece kilolular için değil
Çünkü her şey dış görünüştür maalesef
Kendilerini beğenmezler vücutlarıyla barışık olmazlar bu yüzden kimsenin de kendilerini beğenip seviceklerini düşünmezler
Ama şimdiye kadar gördüklerime göre zayıflayıp güzelleşseler bile hep ezk gibi davranmaya devam ediyolar, örnek veriyorum bu sefer de diğer kilolu insanlara zorbalık yapmak gibi
Çünkü, kilolu bir kişi kilosu yüzünden sevilmeyeceğimi düşünür o yüzden şu gündemlerde ırkçılık çok fazla ondanda olabilir
Irkçılık?
Ben kilolu değilim ama yine de sevileceğimi düşünmüyorum zaten
Beni sevenler ya da seviyor gibi görünenler vücut'um güzel diye seviyorlar, öyle sevgi olmaz olsun
Hepsi öyle değildir be.
Benim dünyamdakiler öyle
Özgüven kaybı olduğu düşünüyorum. Bir insanın önce kendini olduğu gibi kabul etmesi ve kendisiyle barışık olması gerekiyor. Sonra başkalarından bekleyebilir
Ben de sevmiyorum kiloluları...
Dipnot: Hormonal bozuklukları olanlar hariç. Benim kastettiğim homini gırtlak yapıp şişman olunca ağlayanlara...
Özgüvensizler kendileri ile barışık değiller. Bunu aşmadikca devam edicek bu durum takıntı hastalık olucak.
Bu sorunun sahibi bir kilolu olmalı. Sevilmeleri zor çünkü haksız değiller kabullenmek lazım
Yaptığım gözlemlerin sonucu olarak.
Toplum baskısı ve özgüven kaybı baska bir şey değil.
İnsanların boş yorumları nedeniyle bence ama öyle hissetmemeliler
Özgüvenleri düşükse ondandır
kendini beğenmedikleri için
Güzellik algısından galiba.
Önyargılar yüzünden olabilir
Oysa çok şekerler
Boş telaşlarr..
Sevilirler bnce
Çünkü insanlar zorba
Özgüvenleri düşüktür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?