Aldatan ama sevdiğim mi, çok düzgün olup kalbimin atmadığı mı?

Merhaba arkadaşlar. Hayatımda ilk kez aşık oldum çok sevdim ama bu kişi beni iki kez aldattı. Çok önemli bir sınavı kaybetmeme sebep oldu yaşattığı travmalardan dolayı. İşin kötüsü bu kişiyle ilk ilişkimi de yaşamış olmam. Ayrıldıktan sonra çok pişman oldu aylardır peşimi bırakmıyor ama olan oldu bir kere kalbim hala onda olsa da geri dönemem. Bir yanda da benim için canını bile verebilecek biri var hayatımda. Asla sadakatinden şüphe duymuyorum benim canım yansa onunli daha çok yanıyor bana çok değer veriyor. . Hangisini seçmeliyim karar veremiyorum aşık olduğum mu yoksa bana aşık olan mı

Aldatan ama sevdiğim mi, çok düzgün olup kalbimin atmadığı mı?
Cevapla