Bilezik set seçmeye çağırdı nişanlımla ailesi ben biraz geç gittim çağırdıktan sonra 3 hafta kadar müsait değildim neyse bana bilezik modeli seçtirdiler ama seti kendileri seçmiş ne alaka madem bileziği de kendiniz seçin demi nişanlıma dedim seti niye siz seçiyorsunuz da bileziği bana seçtirtiyosunuz dedim çok beğendim ondan seçtim dedi git sat değiştir o zaman dedi bi şey yapıyorum senin için beğenmez hareketlere giriyorsun ayıp yaptığın dedi 30.000 TL ye bu model bu seti sen beğenmiyorsan hiçbir şeyi beğenmezsin çok beğendim ve seçtim dedi
ama saçma dwğil mi madem beğenmeye çağırıyorsunuz ben bilezik modeli seçsem ne seçmesem ne kolyeyi siz seçtikten sonra bide beğen diye beni çağırıyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer