Haklı değil miyim arkadaşlar madem seti kendiniz seçtiniz beni ne çağırıyorsunuz?

Bilezik set seçmeye çağırdı nişanlımla ailesi ben biraz geç gittim çağırdıktan sonra 3 hafta kadar müsait değildim neyse bana bilezik modeli seçtirdiler ama seti kendileri seçmiş ne alaka madem bileziği de kendiniz seçin demi nişanlıma dedim seti niye siz seçiyorsunuz da bileziği bana seçtirtiyosunuz dedim çok beğendim ondan seçtim dedi git sat değiştir o zaman dedi bi şey yapıyorum senin için beğenmez hareketlere giriyorsun ayıp yaptığın dedi 30.000 TL ye bu model bu seti sen beğenmiyorsan hiçbir şeyi beğenmezsin çok beğendim ve seçtim dedi

ama saçma dwğil mi madem beğenmeye çağırıyorsunuz ben bilezik modeli seçsem ne seçmesem ne kolyeyi siz seçtikten sonra bide beğen diye beni çağırıyorlar

Haklı değil miyim arkadaşlar madem seti kendiniz seçtiniz beni ne çağırıyorsunuz?
Cevapla