Güncellemeler
+1 yıl
Bahsettiğimiz 4 yıl gibi uzun süreli bir ilişki
Kendi terk ettiği bir kadını ve ilişkiyi mi daha zor unuturlar yoksa kadının terk edip gittiği ve sonrasında erkeğim acı çektiği bir ilişkiyi mi daha zor unuturlar?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kalbini kirani
hatta soyle bir soz vardir
insanlar iyiligi cabuk unutur diye..
yanlisini duvara asarlar iyiligini cuvala basarlar
Erkekler en çok kendini mutlu eden kadını unutmakta zorlanır.
Bence kendinizi kandırıyorsunuz
Bu benim görüşüm karışmasak mı?🤷🏻♀️
Sana fikrini soran olmadı
Birini iyi hatırlarsın diğerine söversin 😅
Taş gibi olan hangisiyse.
Ikinci