Diyelim ki sizden çok hoşlanan, düzgün bir insan var ama bir şey hissetmiyorsunuz?

Uzun zamandır arada görüyorsunuz, görüştünüz de ama çekim falan yok. Zaman verip dener misiniz yoksa bu zamana kadar olmadıysa sonradan oluşmaz mı dersiniz? Ben sonradan pek bir şey değişeceğini düşünmüyorum.

Diyelim ki sizden çok hoşlanan, düzgün bir insan var ama bir şey hissetmiyorsunuz?
Cevapla