Farklı olursa nasıl orta yolda buluşacağız veya tanımak için fırsat vereceğiz? 🤨
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Filozof İsmail YK'nın dediği gibi tipsiz olma ihtimalin yüksek.
Karaktersiz değilim
Karaktere konu ne ara geldi? Karakterin bundan haberi var mı?
Soru karaktere dair patla.
Tipiyle (karakteriyle) ne demek? 10-C (Hocasız) gibi
Tiplere ayırdığım farklı karakter grupları?
İkinizden birinin kendini karakterli sanıp karaktersiz olma ihtimali yüksek o zaman.
Karakterli, karaktersiz mevzusu gibi sormadım aslında insanın kendi karakter &kişiliği olarak farklı olması
Aradığın şey ne ve sen nasılsın?
Aradığım şey benim ilgimi uyandıracak ve benle ilgilenen biri
Yani işte bu demek zor olsa da bari bir ihtimal uyandırsın iletişim sıkıcı olmasın. o sıkıcı olmasın demiyorum. İletişim sıkıcı olmasın istiyorum çünkü bana uygun olmalı ki bir anlamı olsun.
Gözü dışarıda olmasın, arayışta durmasın, kız kovalamasın yani kısaca çizgileri olan biri olsun karşı cinse karşı da
Ciddi olabilmeli yeri geldiğinde
mantıksız mantıksız hareket eden insanlara sinir oluyorum kendimde dahil öyle olmasın
Beni dinlesin
Ve benden sıkılmasın? Sıktığım biriyle konuşmak istemem zaten.
Ya aslında bu çok uzar çünkü bu bir hayal şu an?
Ben nasıl biriyim bende akıllı olduğumu düşünüyorum. ultra zekiyim gibi değil de bir mantığa sahibim kendimce. ben kendimi Niye anlatacağım bilmiyorum Şdmxkkxkx
İlk başta hep adaptasyon sorunu yaşayan sonra çok iyi adapte olan biriyim. başta hep zorlanıyorum kdkdkd
Baya naif bir yanım vardır. çok iyi. niyetli saf biriyimdir aslında. hani dalga geçilebilecek anlarda geçerler bence çünkü ben hep anlamaya çalışıyorum her türlü insanı
Biraz agresif biriyim bide bu kötü ciddiye alıyorum denileni alınganım, eleştiriye açık değilim
Kendimi kötülemiyorum bu gerçek dkkd
Kafam tuhaf çalışıyor sadece kendimi içimden eşlediğim kişilerle yakınlık kurarım
Çünkü herkesle anlaşabileceğimi düşünmüyorum
Herkese çok önem veririm ama bir o kadar da vermem? Yani çok önemli insanların ağzından çıkanlar gerçekten. Kimi zaman kimisi hiç dinlenmez işte öyle durumlarda cidden umursamaz olmayı başarabilirim.
Znznz
.
Kendimi anlatmam çok zor geldi çünkü emin olamıyorum ve daha çok yazabilirim çünkü aklıma sürekli bir şey geliyor
Ben kendimi insanlara çok kapatıyorum aslında
Baya uzaklaştım herkesten
Bu yüzden yabanileştim bence
Ama emin olduğum asla ciddiyetsiz bir erkek istemem
Güç benim için önemlidir mesela güçsüz birini görünce bile güç vermeye çalışırım
Ben hayatımda olan kişinin güçlü olmasını, kararlı olmasını isterim. belki ben çok kararsız olduğum için kararlı insanın ne derece kıymetli olduğunu düşününce etkileyici geliyordur.
Mesela açık sözlü biri çok önemli
Beni maş bulduysa açıl açık mal mısın demesi benim alınmama neden olur ama sözünü esirgememesi etkileyici bence
Küfür, hakaret değil. saygısızlığa tahammülüm yok.
Ya mal mısın demesi de kırıcı aslında znjzz
Bilemedim
Ben aslında hiç bir erkeği sevmedim düşününce anlamıyorum biliyor musun? Bunlar düşününce hiç anlaşılmıyormuş. yaşamak lazım sanırım
Ben yine boş yaptım kb şzkxkxkkxjxccjc
Yok boş yapmamışsın. Ciddi ciddi yazacağını sanmamıştım
Bence sen biraz anlaşılmak ve dinlenmek istiyorsun
Evet keşke insanlar beni anlasa
Veya yanlış anlaşılmasam
Ya da en azından anlaşıldığımı hissetmem gerek gibi hissetmek zorunda olmasam
Şahsen beni de dinlemeyen veya kısa kesen insanlar üzüyor o kadar şey anlatmışız bir dinle keşke ama yok. Yazdıkların zaten olması gereken.
Ya dinlemeyecek birine kendimi anlatmam beni bir dahaki sefer için 2 kez düşündürür ve muhtemelen önyargı ile yine dinlenmeyeceğimi düşünüp kısa keserim
Ben de lafı kesme huyu var. O yüzden insanlar bu yüzden sevmiyor olabilir. fgfdg
Belki sen de anlatmak istiyorsun ama sonuna kadar dinleneceğine zaten inancın olmadığı için baştan kısa kesıyorsundur
Yargılanmaktan korkuyorum
Düşüncelerinin mi? Yargılanmaya müsait misin yoksa sen mi öyle hissediyorsun
Düşünceleri ile aykırı, anarşist ve outcast bir lonerım. İngilizce tabirler kullandım bilmiyorsan Türkçe yazayım
Öyle olmaktan rahatsız misin?
Değilim. Ayrıca ilgilerim de farklı ve benimle uyuşan biri denk gelmedi.
Herkesin ortak acısı kendine uygun birini bulamamak 😆
Bazıları öyle biriyle olmazmış bir ömür boyu
Hani herkes yaşamaz
Birlikte olmak için birlikte olanları da ayır koy
Aslında yalnızlık çeken o kadar insan olur ki
Hani biriyle olmak için olmakta yalnızlık bana göre
Bie bütün hissedemem ben
Ama kimi benim gibi aşk, sevgi diye düşünmez ona bir sevgili yeter
Gerçek olmasına gerek yok hislerin
Elle tutulur, gözle görülür bir insansa yetiyor
Ama ben öyle düşünmüyorum
Hep mükemmeliyetçi olmaktan bunlar
😆😆😆😆
Denk geldi birkaç kez ama genelde asosyal tipler oldular ve çağırdığım yere gelmediler birkaç kez buluşma sonrası.
İlk buluşmalara gelip sonraki buluşmalara gelmemek asosyallikten mi yoksa seninle buluşmak istemiyor olabilirler mi
İkisi de mümkün. Halbuki muhabbetim iyi, bakımlı ve temiz bir insanım.
Bir noktada frekans tutmalı en önemlisi o
Hani yoksa mükemmel biri olsun sana göre canın görmek istemez belki
Yani mesele burada uyum gerçekten
İllaki bir uyumsuzluk vardı ki olmadı.
Yeterince uyumlu olsaydınız zaten aradaki iletişim, görüşme bitemez
İletişimi 2 kişi karşılıklı sürdürüyor bu yüzden adı iletişim 2 kişi sürdürmezse iletişim olmuyor
Ve zor geliyorsa karşımızdaki bize yeterince iyi gelimiyordur bence.. bize iyi gelen biriyle daha çok konuşmak isteriz
Toxic veya takıntılı insan özelliklerinden ayrı olarak onlar zaten manyak ldkd
Aslında bende takıntılı biriyim ama toxic değilim
Her neyse işte, sonuçta yalnızım.
Ben değmeyen insanları görünce çok memnunum bundan
Hiçte zorlamıyor ve hatta alışkanlık haline gelmesi sıkıntı o zaman insan itici oluyorsun
O benim aslında
Yani konuşkan bir yanım var ama yanıma insan yaklaştırmıyorum dışarıdan
Zaten istedğim o insanlar değil
Evet bir dost, bir sevgili güzel olur ama herkesi istemiyorum ki bende
En zoru bana göre bazen gerçekten ilgi istiyorum. o zaman çok zor oluyor
İlgisini İstediğim biri değil, ilgi sadece
😆😆😆😆😆😆
İlgi bir canlıdan
İlgi işte
Hani istemediğim biri de vermeye çalışsa gel ver bana ilgi demem. onda da netim ama yalnızlık bazen zorlayıcı yine de çok benimseyince soyutlayıcı bir tehlikede olabiliyor
İyi geceleeeer
😅😆😄
Uzun uzun yazmışsın iyi geceler. Umarım ilgine değecek ve senin de ilgini çekecek birilerini bulursun.
Zıt kutuplar birbirini çeker
Tabiatın kanunu bu.
Ya ne istiyorsun sen