Aslında menfatten tek kastım cinsellik de değildi. Sadece maddesel değil manen de her şey menfaatlere bağıntılı mesela sevilmek hissi de bir menfattir. Haketmedigi halde sevdgin değer verdiğin insana verdiklerini bugün kes yarın egosunu tatmin edemediğin için umrunda olmazsın
Dokunmadan sevmeyi kast etmedim ki, eninde sonunda dokunuyorsun zaten o tamamen safsata, kadınlar daha istekli bizden zaten. Toplumda tabu olmuş cinsellik kadınlara. Ben gerçek aşkı kastediyordum.
Ben de diyorum ki gerçek aşka duyguya önem veren insanlar pek kalmadı. Sevmiyorlar mi seviyorlar aşık da oluyorlar ama menfaatleri daha önemli insanlar için herkes kimden ne alabildiğini derdinde. Tabusuyla mabusuyla ilgilenmiyorum. Kim daha istekli mevzu bahis olan da o değil. Ben yaşamak istersem yaşarım istemezsem yaşamam ve tabuymuş falanmiş filanmiş kimsenin yargılamaya hakkı olmaz. Herkesin tercihi fikri yaklaşımı şahsını bağlar
Bakire mi gideceksin mezara neyi anlatmaya çalışıyorsun ki? Ben safsata derken senin inancını kast etmedim ki, sen inancına göre bir imzayla bakireliğini satıyorsan senin tercihin saygı duyarım.
Sen ne satmasindan bahsediyorsun? Okadar aşağı bir zihniyette ve seviyedesin ki inan tek kelime bile tartısmaya değmez bir kafa yapisindasin. O olmayan terbiyeni de alıp sktr olup gider misin sorudan
Ahahaa komedisin sen rahatsız oldun diye sil dedim ben rahatsız değilim ki durumdan. Terbiyesizlik yaptığımı da düşünmüyorum herhangi bir şekilde hakaret ya da saygısızlık içeren bir cümle kurmadım. Kendi düşüncelerin dolayısıyla benim yazdıklarımı ofansif buluyorsan daha fazla görmemen açısından engelleyip & görüşü silebilme hakkını belirttim. İstemiyorsan kalabilir tabii ki sorun yok :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kimse yok yalnızım sürekli ve aşka da artık inanmıyorum.
En güzeli ya boş ver 😂
Evet kendime aşık olmak en güzeli 😂
Senden narsist olmaz ya😊😂
Bana bakma ben gizli narsistim 😂 bana dünya mı ben mi diye sorsalar düşünmem ben derim ☺️
O değil de gerçek aşkın tarifini verdin şu an. Dünya mi ben mi dediğinde sen diyendir😂
Evet ama işte bunu bana benden başka söyleyen yok :/ 😂 umarım ikimiz de gerçek aşkı buluruz diyelim
Beni.. hiç umudum yok sen devam et😂
Ben de almayım benimde umudum yok... 😂
Bekar ölürüz biz de n'apalım ne kadr kötü plabilir ki🤔
Evet zaten öyleyiz yani bir şey kaybetmeyiz hayat kaybetsin dimi 🤔😅
O ne kaybettiğini bilse zaten😂
Senin de gaza getirmek konusunda üstüne yok. Soruyu neden sordum kafasına girdim😂
Evet kendim dışımda herkesi çok iyi gaza getiririm 😂😂
Mum dibini ne zaman görmüş ki
Güzel sözmüş gerçekten
İnsanın beyni inatçı olunca napsan nafile
Yaşayarak görmen lazimdir bazen takılma boş ver
Ben senin beni sevebilme ihtimalini seviyorum.
Yaa bilmiyordum🙈😂
yok, keşke gerçek aşkı tadabilseydim ama olmuyor işte herkes menfaatçi, herkesin derdi başka.
Gerçek mi aşk mı 🙄🤔 error verdim. Yok öyle bir şey. Bugün kes menfaati yarın çalıyor mu kapını yemişim aşkını
hiç mi yok, azcık ucundan falan 😒
Valla zamane ilişkileri tamamen bundan farksız. İstisnalar yok mudur mümkün mertebe azdır nadirdir. Dokunmadan sevebilen kalmadi
Aslında menfatten tek kastım cinsellik de değildi. Sadece maddesel değil manen de her şey menfaatlere bağıntılı mesela sevilmek hissi de bir menfattir. Haketmedigi halde sevdgin değer verdiğin insana verdiklerini bugün kes yarın egosunu tatmin edemediğin için umrunda olmazsın
Dokunmadan sevmeyi kast etmedim ki, eninde sonunda dokunuyorsun zaten o tamamen safsata, kadınlar daha istekli bizden zaten. Toplumda tabu olmuş cinsellik kadınlara.
Ben gerçek aşkı kastediyordum.
Ben de diyorum ki gerçek aşka duyguya önem veren insanlar pek kalmadı. Sevmiyorlar mi seviyorlar aşık da oluyorlar ama menfaatleri daha önemli insanlar için herkes kimden ne alabildiğini derdinde. Tabusuyla mabusuyla ilgilenmiyorum. Kim daha istekli mevzu bahis olan da o değil. Ben yaşamak istersem yaşarım istemezsem yaşamam ve tabuymuş falanmiş filanmiş kimsenin yargılamaya hakkı olmaz. Herkesin tercihi fikri yaklaşımı şahsını bağlar
Safsata dediğin şey benim inanış biçimim, eleştiri de haddinizi aşmasanız keske
Bakire mi gideceksin mezara neyi anlatmaya çalışıyorsun ki? Ben safsata derken senin inancını kast etmedim ki, sen inancına göre bir imzayla bakireliğini satıyorsan senin tercihin saygı duyarım.
Sen ne satmasindan bahsediyorsun? Okadar aşağı bir zihniyette ve seviyedesin ki inan tek kelime bile tartısmaya değmez bir kafa yapisindasin. O olmayan terbiyeni de alıp sktr olup gider misin sorudan
Andaval
sil görüşümü engelle beni de daha muhatap olmam zaten senin gibi sığ bir varlıkla.
Sen hâlâ kaybolmadin mi toz ol
Silmiyorum terbiyesizliğin kalsın burada adamdan saymasinlar sonra seni
Ama okadar g. tun 3 buçuk attıysa gizlenebilirsin🤷
Ahahaa komedisin sen rahatsız oldun diye sil dedim ben rahatsız değilim ki durumdan. Terbiyesizlik yaptığımı da düşünmüyorum herhangi bir şekilde hakaret ya da saygısızlık içeren bir cümle kurmadım. Kendi düşüncelerin dolayısıyla benim yazdıklarımı ofansif buluyorsan daha fazla görmemen açısından engelleyip & görüşü silebilme hakkını belirttim. İstemiyorsan kalabilir tabii ki sorun yok :)
Kimse yok
Xperiam düşük yazmıyorm