Neden tanımadığı insanları ekliyor ve fotoğraflarını beğeniyor?

Hayırlı sabahlar arkadaşlar. Daha bir hafta olmadı biri ile (erkek) samimi dürüst gibi geldi bana ama ben bunu fark ettim her geçen gün birini ekliyor ve tüm fotoğraflarını beğeniyor bunu söylemem de hani bak umursuyor şimdiden bir şeyler demeye kalktı ya ben kötü düşünmemeye çalışıyorum olabilir diyorum bir şey olmaz ne olmuş sadece beğeniyor konuşmuyordur diyorum ama ben çok kötü hissediyorum dünde bugün de aynı şey oldu bu morelimi bozuyor sizce kötü düşünmeli miyim yoksa takmamali mıyım ona göre tepkimi koyucam böyle biri ile flörtü bir tık ileri yani sevgililiğe kadar götürmemeli miyim çok kararsızım ve buna sözde verdim bir kaç gün önce görüşmek icin.. Lütfen saygılı bir şekilde olsun yorumlar. Saygılarımla

Neden tanımadığı insanları ekliyor ve fotoğraflarını beğeniyor?
Cevapla